  • 1. Data: 2006-06-05 12:36:46
    Temat: czy jest w tym kraju BANK
    Od: "Piotr Ratajczak" <p...@r...biz>

    który - opłaty utrzymania konta nie przekraczają 200zł.
    dostęp 24 h ( nie licząc kosztów karty debetowej )

    posiada konto maklerskie

    ma dobrze zbudowane zabezpieczenia przed osobami niepowołanymi

    procedury założenia konta nie trwają dłużej niż 24 H

    jest siedziba w Poznaniu

    szukam bo mam zamiar założyć 3 nowe konta,a zarazem pozbyć się obecnych

    BZWBK - podziękujemy
    KB - również

  • 2. Data: 2006-06-05 13:08:57
    Temat: Re: czy jest w tym kraju BANK
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    moze multibank

  • 3. Data: 2006-06-05 13:32:53
    Od: "szakaL" <r...@t...pl>

> [...]
    >
    > jest siedziba w Poznaniu
    >

    > szukam bo mam zamiar założyć 3 nowe konta,a zarazem pozbyć się obecnych

    ...takie rzeczy to tylko w erze :-)

    a na powaznie ( multibank)

    sz

  • 4. Data: 2006-06-05 15:14:04
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    Piotr Ratajczak napisał(a):
> [...]
    >
    > ma dobrze zbudowane zabezpieczenia przed osobami niepowołanymi
    >
    > procedury założenia konta nie trwają dłużej niż 24 H

    MBank.
    Nie znam konkretnie Twoich potrzeb, ale mam od kilku lat - korzystam z
    SFI, papierów wartosciowych (eMakler), lokaty 3,6%, zero kosztow
    utrzymania. Karta debetowa za darmo (duplikat rowniez). Przelewy na
    zewnatrz 0,50gr.
    Mam tam tez firmowe - rowniez brak oplat.

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-06-05 15:53:20
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Trufel napisał(a):

    > MBank.

    To żart? :-)

    Marek

  • 6. Data: 2006-06-06 08:48:07
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > MBank.

    To żart? :-)

    Marek

    na pewno kolega mial na mysli, ze tyle czasu zajmuje skuteczne dodzwonienie
    sie do mLinki ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-06-06 09:55:13