  • 1. Data: 2004-02-13 12:44:11
    Temat: [Lukas] ebank i MC via net - padły ???
    Od: d...@p...onet.pl

    Od ponad godziny próbuje się zalogować i ciągle:
    nie można wyświetliś strony !

    Serwery zaniemogły ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-02-13 13:40:02
    Temat: Re: [Lukas] ebank i MC via net - padły ???
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Od ponad godziny próbuje się zalogować i ciągle:
    > nie można wyświetliś strony !
    >
    > Serwery zaniemogły ?

    a klikasz w "tutaj" - ? bo byla zmiana /niewielka/ interfejsu...

    w kazdym razie u mnie chodzi, jest 14.40, poznan.
    moze to dlatego, ze jestem 40 metrow od oddzialu i tu jescze dociera... ;)))
    zbyszko janke

  • 3. Data: 2004-02-13 14:46:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od ponad godziny próbuje się zalogować i ciągle:
    > nie można wyświetliś strony !
    >
    > Serwery zaniemogły ?

    To pewnie ten 'nowy' e-bank. :-)

    Swoją drogą co w nim nowego prócz kilku zmian kosmetycznych ? Uważam, że
    marketingowcy bardzo przesadzili z informacją o nowym e-banku i to sporo.
    Chyba, że to, że wreszcze częściej działa niż nie działa, jest warte takiego
    komunikatu. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-13 16:07:03
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0io17$afg$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > To pewnie ten 'nowy' e-bank. :-)

    U mnie caly czas dzialal.

    > Swoją drogą co w nim nowego prócz kilku zmian kosmetycznych ? Uważam,
    > że marketingowcy bardzo przesadzili z informacją o nowym e-banku i to
    > sporo.

    Nie, no jest istotna zmiana na plus. Sposob wyswietlania ramek sie zmienil i
    nie zdarza sie juz co chwila blad niewyswietlenia wymagajacy odswiezenia
    ramki, ktory co chwila mialem - przynajmniej na razie nie zdarzal sie. I
    dziala znacznie szybciej po zalogowaniu.

    --
    Robert