  • 1. Data: 2003-10-13 16:46:20
    Temat: [Lukas] e-Konto Pro
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    czy ktoś z Was spotkał się z sytuacją, że LukasBank pobiera opłatę za
    prowadzenie e-Konta Pro pomimo salda powyżej 5000 zł?

    Chciałbym się dowiedzieć, czy jest to przypadek, czy świadomie
    zaprogramowany system banku sprawdzający, czy klient zareaguje, czy
    nie i można go r....ać w d..pę.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-10-13 17:31:35
    Temat: Re: [Lukas] e-Konto Pro
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    To saldo jest wyliczane każdego dnia od nowa. Nie wystarczy wpłacić i utrzymać
    przez jeden dzień 5 tys. Trzeba to utrzymywać przez cały miesiąc!
    Policz dokładnie jakie miałeś saldo przez cały miesiąc. Jeśli było powyżej 5
    tys., to reklamuj.

  • 3. Data: 2003-10-13 18:15:58
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "" <m...@p...onet.pl> dnia 13 paŸ 2003 napisał(a):

> [...]
    > przez cały miesiąc! Policz dokładnie jakie miałeś saldo przez
    > cały miesiąc. Jeśli było powyżej 5 tys., to reklamuj.

    Aha, takie buty...

    Kobita, która namówiła mnie na konta mówiła co innego...

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 4. Data: 2003-10-13 20:41:46
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Aha, takie buty...
    >
    > Kobita, która namówiła mnie na konta mówiła co innego...

    moze cos pokreciles... w TOiP pisze ze chodzi o srednie miesieczne saldo....
    czyli suma sald na koniec kazdego dnia w danym miesiacu dzielone przez ilosc
    dni w tym miesiacu musi dac >5000 zl

    crossmen

  • 5. Data: 2003-10-14 07:49:23
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "crossmen" <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > moze cos pokreciles... w TOiP pisze ze chodzi o srednie
    > miesieczne saldo.... czyli suma sald na koniec kazdego dnia w
    > danym miesiacu dzielone przez ilosc dni w tym miesiacu musi dac

    A gdzie w regulaminie znajdę definicję średniego salda?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 6. Data: 2003-10-14 08:03:40
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    > A gdzie w regulaminie znajdę definicję średniego salda?

    takiej informacji udzielili mi w placówce... nie ma chyba definicji w
    regulaminie....

    crossmen

  • 7. Data: 2003-10-14 08:07:59
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "crossmen" <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > takiej informacji udzielili mi w placówce... nie ma chyba
    > definicji w regulaminie....

    A no właśnie. Czyli bank nie pobiera opłatę tylko na znanych sobie
    zasadach.

    Fajnie, po raz drugi zainteresuję UOKiK Lukasem ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 8. Data: 2003-10-14 09:00:55
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > A no właśnie. Czyli bank nie pobiera opłatę tylko na znanych sobie
    > zasadach.
    ... i tych 'nielicznych wtajemniczonych' rozumiejących to trudne słowo na 'Ś'

    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=%B6rednia&t
    r=pol-slo
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=61306
    http://wiem.onet.pl/wiem/00e846.html

    > Fajnie, po raz drugi zainteresuję UOKiK Lukasem ;-)
    Dorzuć jeszcze skargę na brak innych definicji:
    saldo, opłata, prowizja, odsetki, przelew ... ;)))

  • 9. Data: 2003-10-14 09:05:33
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    Przykładowo
    Dzień miesiąca / saldo
    1 / 5000 .... 29 / 5000, 30 / 4900
    czyli żeby obliczyć średnie saldo
    (29*5000+4900) : 30 = 149900 : 30 = 4996,666 - następuje opłata za
    prowadzenie konta 7zł

    KAZDEGO DNIA NA KONCIE MUSI BYC 5000 ZŁ

  • 10. Data: 2003-10-14 09:10:32
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1 / 5000 ....  29 / 5000, 30 / 4900
    > czyli żeby obliczyć średnie saldo
    > (29*5000+4900) : 30 = 149900 : 30 = 4996,666 - następuje opłata za

    Tak?
    to policz sobie jednego dnia 200000 a w pozostałe dni ZERO :)