  • Data: 2007-04-11 17:47:43
    Temat: Re: Lukas bank pytanie o e-konto Pro
    Od: "Paweł" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam mam pytanie do klientow lukas banku o wasze doswiadczenia z kontem e-
    > konto Pro. Czy nie ma problemow z logowaniem jak szybko realizowane sa
    > przelewy i czy bez problemu mozna przelewac srodki z ww konta na lokaty red
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym banku.
    > Pozdrawiam
    >
    > --

    Witam,
    konto jest całkiem niezłe jak będziesz miał na nim min. 5K PLN w każdym m-cu.
    Podgląd przez net może być, ale uwaga na informacje o funduszach
    inwestycyjnych - widać tylko aktualne saldo rejestrów bez info o np. aktualnej
    cenie czy ilości zakupionych jednostek uczestnictwa. Mam też u nich KK Visa
    Classic. Podgląd nie ma aktualnych blokad co jest sporym minusem. Na plus warto
    zaliczyć im generowanie wyciągów i szybką aktualizację stanu KK po spłacie
    zadłużenia (późne popołudnie w dniu wpłaty).
    Jak nie musisz często chodzić do oddziału (normą są kolejki osób do spłaty
    pożyczek) to będzie to bardzo fajne konto za free.