  • Data: 2002-08-09 07:54:56
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Domyslam sie ze skoro zalatwiasz nowych odbiorcow u konsulatanta, to masz
    > e-konto zwykle,

    Ludzie, mamy wróżkę na forum!!!!

    > nie PRO, wiec nic nie kosztuje Cie prowadzenie konta, nie
    > wykupiles tez dodatkowo tokena, wiec czemu sie dziwisz ze jest mniej
    > wygodnie?

    Tak, dziwię się! Bo myślałem, że Lukas to nowoczesny bank. Nie chodzo mi
    przecież o to, że nie dają mi kawki w odziale, czy o to, że aby ustanowić
    odbiorców muszę dzwonić na ich linię, tylko o to, że to tak długo trwa, a
    system podaje mi nieaktualne dane.

    > Chcesz miec dodawanie nowych odbiorcow w czasie rzeczywistym -
    > wykup token lub zmien konto na PRO - to bedzie kosztowalo, ale cos za cos!

    Chcę mieć dodawanie nowych odbiorców w czasie rzeeczywistym bez tokena! Nie
    chcę być malkontentem z reklamy Lukasa, ale jakoś w innych bankach tak jest,
    więc tak powinno być i w Lukasie

    Pozdr.
    Wojtek