  • Data: 2002-08-09 10:36:42
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktos wspomnial o czynniku ludzkim - faktycznie uwazam ze w Polsce jeszcze
    dlugo bedzie tak ze przyjdziesz do swojego banku a tam smetna babka bedzie
    za biurkiem i w dodatku czesto nie kompetentna.
    W Lukasie wlasnie to mi tylko przeszkadza - czesto babki sa smetne, raz
    gadaja tak, kiedy indziej inaczej, jedna ma zdanie inne od drugiej,
    kierownik ma mine jakby nie umial sie wysrac, ale i tak lepiej nie np. w
    Pekao SA jak dla mnie, czy w Millenium gdzie poki konto mialem to usmiechy
    sztuczne od ucha do ucha, a jak konto zamkniete od dwoch lat dalej widoczne
    bylo w ich sytemie bylem tam ze zjebka za jakies upomnienia co mi wyslali,
    to usmiechy byly bardziej cyniczne, ale jak w koncu znalezli w stercie
    papierow moje wypowiedzenie sprzed dwoch lat, to ja sie usmialem :)

    Tobi