    From: "tompus" <t...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Date: Fri, 9 Aug 2002 00:27:06 +0200

    Witam,

    Nie chcę otwierać nowego tematu, bo mój traktuje mniej więcej o tym samym.
    Otórz dlaczego składając dowolną dyspozycję telekonsultantowi Lukasa
    dotyczącą konta (np. ustanowienie nowego odbiorcy przelewów, otwarcie kanału
    dostępu) na efekt przychodzi nam czekać do południa następnego dnia? Czy oni
    składane im dyspozycje zapisują na kartkach, aby później wklepać je do
    komputera? Jeżeli nie, to co jest barierą wobec onlinowego załatwiania
    takich spraw?

    Pozdr.
    Wojtek