  • 11. Data: 2003-02-08 18:22:57
    Temat: Re: [Lukas] Nietrwaly token
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:595a.00000c74.3e453a11@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <z...@p...onet.pl>:

    > 2. Jedynym najprostszym i skutecznym sposobem okazało się ponowienie
    > próby logowania po odczekaniu jakiegoś czasu (nie znamy jakiego).
    > Niestety jest to sposób nie najlepszy w przypadku, gdy już
    > wykorzystaliśmy 2 próby a trzecia grozi nam zblokowaniem kanału

    Praktyka wykazuje, ze gdy faktyczna przyczyna wyswietlenia bledu jest inna
    niz pomylka w hasle, wowczas *nie* nastepuje zablokowanie po 3 probach.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-02-08 19:39:11
    Od: z...@p...onet.pl

    > Praktyka wykazuje, ze gdy faktyczna przyczyna wyswietlenia bledu jest inna
    > niz pomylka w hasle, wowczas *nie* nastepuje zablokowanie po 3 probach

    To cenna wiadomość, tym bardziej, że sprawdzona doświadczalnie :)

    Wprawdzie 'Linka' wspominała mi o takiej możliwości - przyznam, że wolałem nie
    ryzykować nie mając absolutnej pewności czy to wiarygodna rada; blokada konta
    na całą dobę akurat dziś nie byłaby mi miła.

    Dzięki :)

    zd.

  • 13. Data: 2003-02-10 10:15:53
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    OlO <p...@p...com.no_spam> wystukal(a) :

    > Jakiś miesiąc temu wymieniałem w Lukasie token.
    > Pracował u mnie niecały rok, ważność miał do 2004,
    > nie był trzymany na mrozie, ani na słońcu.
    > Objaw: migający cały wyświetlacz.
    > Poszedłem do Lukasa, no problem, wymienili mi go od ręki
    > na nowy (nie było na nim śladów używania).
    > Minął miesiąc i niestety token zdechł - ten sam objaw.
    > Poszedłem znów wymienić - znów no problem.
    > Czy oni te tokeny jakieś felerne mają, czy co ?
    > Przecież token to nie komórka, nie może się zawiesić ;-)
    > A generator liczb powinien działać co najmniej do daty
> [...]

    Czwarty egzemplarz w ciągu sześciu miesięcy :-O

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 14. Data: 2003-02-10 23:48:55
    Od: dwr <d...@g...pl>

    "OlO" <p...@p...com.no_spam> wrote in

> [...]
    > Przecież token to nie komórka, nie może się zawiesić ;-)
    > A generator liczb powinien działać co najmniej do daty

    Ja tez mialem identyczny objaw.
    Wymiana na drugi i .... to samo po 3 dniach (a juz sie zdazylem
    zaprzyjaznic z nowym identyfikatorem).
    Pewno jakies egzemplarze powalone.
    Na szczescie wymieniaja gratis i bez problemu.

    dwr