  • 1. Data: 2004-01-28 21:37:14
    Temat: Lukas NRB vs polecenie zapłaty
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Czy w zwiazku z przejsciem na standard NRB rachunkow w/w banku musze podac
    moj rachunek tj. w nowym formacie u moich wierzycieli (np idea). Czy też
    przejdzie to jakos gladko bez mojej interwencji i polecenie zaplaty bedzie
    realizowane.

    pozdr
    Marek

  • 2. Data: 2004-01-28 22:08:10
    Temat: Re: Lukas NRB vs polecenie zapłaty
    Od: "Pulemiot" <p...@o...pl>

> [...]
    > przejdzie to jakos gladko bez mojej interwencji i polecenie zaplaty bedzie
    Hmmm

    banki się dogadują, żeby przeszło to gładko. Najpewniej się im uda.

    P.

  • 3. Data: 2004-01-29 08:10:22
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    :
    Wczoraj w Wyborczej bylo nas ten temat. Wierzuciel ma obowiazek powiadomic
    Twoj bank o zmianie konta.

    Pozdv

    sanula

  • 4. Data: 2004-01-29 09:22:06
    Od: "MM" <m...@s...pl>

> [...]
    > :
    > Wczoraj w Wyborczej bylo nas ten temat. Wierzuciel ma obowiazek powiadomic

    jak Lukas zmienil numery kont (lub tuz przed zmiana - nie pamietam
    dokladnie)
    napisalem 'pytanie do banku' (jest taka mozliwosc po zalogowaniu)

    i wtedy mi odpisali ze jeszcze nie wiedza czy bede musial skaladac polecenia
    jeszcze raz czy tez bank
    to zalatwi...

    m.