  • Data: 2003-05-23 14:06:13
    Temat: Re: Lukas, MultiBank, Inteligo, Integrum czy coś innego?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bal4mg$d77$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To fakt, ze inne sieci sie jakby szybciej zwiekszaja i Euronet praktycznie
    > tylko w centrum i hipermarketach.

    I do tego lokalizacje tych bankomatów zmieniają się jak dla mnie za szybko.
    :-)

    > U mnie w wiosce jest tylko bankomat PKO BP i bank spoldzielczy,
    > wiec z PKO BP nic nie wygra - przyanjmniej na razie.

    Inteligo. :-)

    > Z drugiej strony brak dostepu do rachunku przez Internet, 'przywiazanie'
    > do oddzialu, numery rachunkow niespelaniajce norm itp.
    > Ale moze zrezygnuje z marmurkowego PKO BP na rzecz
    > Inteligo.

    O właśnie. Bo e-pko raczej sensu obecnie nie ma...

    > Tam mi sie nie podoba, ze przyjmuja na siebie odpoweidzialnosc dopiero po
    > godzinie
    > od zgloszenia utraty karty ve. Przynajmniej odczucie psychologiczne jest
    > kiepskie
    > takiego rozwiazania.

    Już niedługo. Bodajże nowa ustawa prawo bankowe to zmieni... Przynajmniej
    tak słyszałem, bo nie zagłębiałem się w temat.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782