  • 1. Data: 2008-12-02 08:45:31
    Temat: [Lukas][KK] Visa Classic - odsetki
    Od: bm <n...@T...pl>

    Stało się - po raz pierwszy od 6 lat nie spłaciłem w całości zadłużenia
    karty Visa Classic w Lukas banku.

    Regulamin stanowi:

    "Spłata całości zadłużenia, wykazanego na wyciągu dotyczącym ostatniego
    okresu rozliczeniowego, w terminie określonym w ust. 1, powoduje
    nieobciążenie rachunku kredytowego z tytułu odsetek od transakcji
    bezgotówkowych wykazanych na tym wyciągu."

    Oprocentowanie transakcji bezgotówkowych: 21,9%
    Grace period: 51 dni

    Ile wg Was powinien bank naliczyć przy założeniach:

    31.10 - wygenerowanie wyciągu za październik, całkowite zadłużenie:
    7511.76 zł

    21.11 - wpłata na rachunek karty (dzień spłaty)
    7011.76 zł

    26.11 - wpłata na rachunek karty
    500 zł

    30.11 - wygenerowanie wyciągu za listopad, w tym odsetki od transakcji
    bezgotówkowych: .....

    Mo właśnie, ile wg Was powinny wynieść? Bo jakbym nie liczył, wychodzi
    mi inaczej niż bankowi.

  • 2. Data: 2008-12-02 09:06:56
    Temat: Re: [KK] Visa Classic - odsetki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Gru, 09:45, bm <n...@T...pl> wrote:

    > Mo właśnie, ile wg Was powinny wynieść? Bo jakbym nie liczył, wychodzi
    > mi inaczej niż bankowi.

    wg mnie wiekszosc odsetek naliczona od dat zakupow do 21-11.
    no i ostatnie zakupy ( pozostale 500 zl) odsetki naliczone od dnia
    zakupu do 26-11.

  • 3. Data: 2008-12-02 09:33:40
    Temat: Re: [Lukas][KK] Visa Classic - odsetki
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "bm"
> [...]
    >
    > Ile wg Was powinien bank naliczyć przy założeniach:
    >
    > 31.10 - wygenerowanie wyciągu za październik, całkowite zadłużenie:
    (...)
    > 30.11 - wygenerowanie wyciągu za listopad, w tym odsetki od transakcji
    > bezgotówkowych: .....
    >
    > Mo właśnie, ile wg Was powinny wynieść? Bo jakbym nie liczył, wychodzi
    > mi inaczej niż bankowi.

    daty i kwoty splat sa zupelnie nieistotne - zabawa polega na tym,
    ze jak do konca nie splaciles to odsetki ktore liczone sa od momentu
    wykonania operacji nie sa umarzane i placisz je w calosci
    tak na oko ze 200 zł
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-12-02 11:38:55
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    bm <n...@T...pl> napisał(a):

    ..
> [...]
    > bezgotówkowych: .....
    >
    > Mo właśnie, ile wg Was powinny wynieść? Bo jakbym nie liczył, wychodzi
    A sprawdzałeś co mówi regulamin o kolejności zaliczania spłat? Nie wiem jak
    liczysz i czy Tobie czy bankowi wychodzi więcej :-), ale te 500 spłacone po
    terminie może nie mieć żadnego znaczenia (poza podniesiem salda dostępnego) -
    i jakbyś je wpłacił z następną spłatą - odsetki byłyby takie same jak teraz.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 5. Data: 2008-12-02 12:34:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Gru, 12:38, "MrMrooz " <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > i jakbyś je wpłacił z następną spłatą - odsetki byłyby takie same jak teraz.

    W jakim banku naprzyklad tak jest?

  • 6. Data: 2008-12-02 13:31:55
    Od: bm <n...@T...pl>

    bm pisze:
    > 30.11 - wygenerowanie wyciągu za listopad, w tym odsetki od transakcji
    > bezgotówkowych: .....

    170.87 zł

  • 7. Data: 2008-12-02 13:37:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "bm"

    > 170.87 zł

    współczuję, ale kwota 200 któą rzucilem w odpowiedzi była również
    możliwa
    - nie zeznales kiedy zakupy powstaly. Jesli calosc ponad 7tys bylaby
    zrobiona
    na poczatku to by policzyli jeszcze wiecej
    *** blad ***