  • 1. Data: 2008-12-01 21:06:02
    Temat: mBank KK - na zawsze darmowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Visa_classic.htm

    Ktoś korzystał z tej promocji ? W sumie ciekawa sprawa.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-12-01 21:32:42
    Temat: Re: mBank KK - na zawsze darmowa
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Gru, 22:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Visa_classic.htm
    >
    > Ktoś korzystał z tej promocji ? W sumie ciekawa sprawa.
    >
    > --
    > Mithos

    Po raz kolejny Bank potraktował gorzej starych klientów niż nowych.
    Mam tę kartę, muszę za nią bulić 58 PLN, a ktoś, kto jej nie ma,
    dostanie za darmo dozywotnio. Dlatego idzie do kasacji. A promo
    fajne..!

  • 3. Data: 2008-12-01 22:05:56
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Visa_classic.htm
    >
    > Ktoś korzystał z tej promocji ? W sumie ciekawa sprawa.

    Czy tylko mnie wydaje się idiotyczne, że wybór wyższego oprocentowania nie
    daje prawa udziału w promocji?

  • 4. Data: 2008-12-01 22:15:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:gh1jkf$8n2$1@news.onet.pl...

    ml

    > Czy tylko mnie wydaje się idiotyczne, że wybór wyższego oprocentowania nie
    > daje prawa udziału w promocji?

    Skoro masz dożywotnio katę za darmo z najniższym możliwym procentem,
    to po co Ci wyższy ?

  • 5. Data: 2008-12-01 22:43:41
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    szczurwa napisał(a):
    wiadomościnews:gh1jkf$8n2$1@news.onet.pl...

    > Skoro masz dożywotnio katę za darmo z najniższym możliwym procentem,
    > to po co Ci wyższy ?

    ale był jakiś problem, żeby na promocję opracować odpowiedni formularz?

    PG

  • 6. Data: 2008-12-01 23:05:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Gru, 23:43, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > ale był jakiś problem, żeby na promocję opracować odpowiedni formularz?
    >
    > PG

    Myślę, że nie, po prostu, po raz kolejny ktoś zdecydował za nas.

  • 7. Data: 2008-12-01 23:07:01
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > Ktoś korzystał z tej promocji ? W sumie ciekawa >sprawa.

    Ciekawe kto może skorzystać z tej promocji. Bardzo duża grupa osób została z
    niej wyłączona. Odpowiednio punkt 3 i 4 regulaminu promocji:

    "3 Promocja dotyczy osób fizycznych bedacych posiadaczami kart kredytowych
    głównych
    typu Visa Classic. Promocja dotyczy tak=e kart dodatkowych wydanych do karty
    głównej o która

    wniosek został zło=ony w trakcie trwania promocji.

    4 Promocja nie dotyczy posiadaczy kart Visa Elektron, Visa Gold i Visa
    Platinum oraz kart partnerskich:

    mBank Euro<26, WP karta, Compensa Visa Classic, Visa Orange mBank, Visa
    Radosc Fycia, Visa

    Rossmann. Promocja nie dotyczy równie= kart kredytowych Visa Classic
    wydawanych do eKONTA,

    kart kredytowych wydawanych do mPlanu oraz osób, które w czasie trwania
    promocji zrezygnuja z

    posiadanej w mBanku karty kredytowej Visa Classic, Elektron, Gold lub
    Platinum i zawnioskuja o

    wydanie nowej karty kredytowej Visa Classic."

  • 8. Data: 2008-12-01 23:08:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Visa_classic.htm
    >
    > Ktoś korzystał z tej promocji ? W sumie ciekawa sprawa.

    może i bym wziął, ale tyle się tu pisało o błędach w używaniu karty, że się
    boję ;-p
    nigdy nie miałem kredytówki

    czy mam rozumieć że mogę sobie kupować w sklepach przez 54 dni tą kartą
    a przed upływem tego terminu muszę spłacić i nie poniosę żadnych kosztów
    w skrócie kupuję kartą, kasę bierzącą na lokacie

    czy jakieś inne korzyści daje mi ta karta?

    Limit kredytowy: 1 200 PLN - 20 000 PLN
    Okres bezodsetkowy: do 54 dni

  • 9. Data: 2008-12-01 23:17:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Błażej napisał(a):

> [...]
    > głównych
    > typu Visa Classic. Promocja dotyczy tak=e kart dodatkowych wydanych do karty

    Promocja dotyczy osób będących posiadaczami kart????
    coś się chyba komuś pojegrało...
    przecież wszędzie indziej pisze, że trzeba złożyć wniosek o wydanie karty.
    ktoś kuma o co cho?

    PG

  • 10. Data: 2008-12-02 00:06:21
    Od: k...@o...pl

    On 2 Gru, 00:08, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > czy mam rozumieć że mogę sobie kupować w sklepach przez 54 dni tą kartą
    > a przed upływem tego terminu muszę spłacić i nie poniosę żadnych kosztów
    > w skrócie kupuję kartą, kasę bierzącą na lokacie
    Właściwie to kupujesz przez miesiąc, dostajesz wyciąg z karty i termin
    spłaty(za 23 dni), przez następny miesiąc kupujesz na następny wyciąg
    itd.
    Żeby nie było żadnych odsetek trzeba spłacić cała kwotę w terminie.
    Warto więc korzystać z automatycznej spłaty albo(co preferuję) samemu
    zlecać przelew z datą przyszłą.