  • 1. Data: 2008-12-01 20:12:29
    Temat: BZWBK - ciekawe.... bzwbk24...
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    witajcie

    splata rachunku KK w bzwbk z rachunku tego banku powoduje iż kasa "wyparowuje'
    nawet w dni robocze na 1, 2 dni... a przelew z innego banku na rachunek KK
    jest księgowany z data otrzymania -- ciekawe nie??? tez tak macie???

  • 2. Data: 2008-12-01 20:26:47
    Temat: Re: BZWBK - ciekawe.... bzwbk24...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet w dni robocze na 1, 2 dni... a przelew z innego banku na rachunek KK
    > jest księgowany z data otrzymania -- ciekawe nie??? tez tak macie???

    Mamy, ale tylko w przypadku weekendów. Często spłata dokonana w piątek
    około południa, jest dopiero zaksięgowana w poniedziałek w godzinach
    wczesnonocnych, oczywiście z datą piątkową. Co do przelewów z innych banków,
    to myślę, że bardziej przyczyną ich księgowania w tym samym dniu jest to, że
    przynajmniej w moim przypadku wychodzą one pierwszą sesją z mBanku, czyli
    bladym świtem.

  • 3. Data: 2008-12-01 21:20:39
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

> [...]
    > nawet w dni robocze na 1, 2 dni... a przelew z innego banku na rachunek KK
    > jest księgowany z data otrzymania -- ciekawe nie??? tez tak macie???

    Też miewam takie "przygody" ze spłatą KK, ale ostatnio kasa przeszła w kilka
    godz !!
    Byłem bardzo mile zdziwiony :D

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl

  • 4. Data: 2008-12-02 09:46:14
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana " " <b...@W...gazeta.pl> napisała:

> [...]
    >nawet w dni robocze na 1, 2 dni... a przelew z innego banku na rachunek KK
    >jest księgowany z data otrzymania -- ciekawe nie??? tez tak macie???

    Mam podobnie, z tym że u mnie ściągają sobie poleceniem zapłaty z konta w
    innym banku. Ściągają sami, a potrafi później jeszcze przez dwa dni nie
    być to widoczne na rachunku karty. I nie ma na to wpływu weekend (w środku
    tygodnia jest tak samo).
    Na szczęście później księgują z właściwą datą.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2008-12-02 09:55:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Gru, 10:46, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

> [...]
    > tygodnia jest tak samo).
    > Na szczęście później księgują z właściwą datą.

    A mi wczoraj pieknie naliczyli i przelew z KO w BZWBK i przelew z
    obcego banku - wieczorem mialem juz naliczona splate karty obiema
    transakcjami.

  • 6. Data: 2008-12-02 18:51:41
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    no i przetestowane w dzień roboczy

    z obcego banku w ten sam dzień
    z bzwbk na drugi trzeci księgowane z dobra data ale kasa wyparowuje i procenty
    tez...