    From: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas KK] Czy ja dobrze kombinuję?
    Date: Sat, 26 Jun 2004 02:37:22 +0200

    Marcin Kozlowski napisal/a:

    > ja w tym kombinowaniu to rozgraniczylbym date waznosci karty od
    > naliczenia oplaty rocznej za uzytkowanie...
    >
    > czyli plastik moze i bedzie mial date waznosci o rok dluzsza ale to
    > nie zmienia
    > sprawy z naliczeniem oplaty

    OK, więc zacznijmy podsumowywać dyskusję i przy okazji może uda się
    przetrzeć szlak tym, którzy mają KK Lukasa ale nie są specjalnie przywiązani
    do tego brandu:
    - za drugi rok użytkowania KK Lukasa trzeba zapłacić 57 zł ("opłata roczna
    wykazywana na pierwszym wyciągu w każdym drugim roku ważności karty" -
    przypis nr 1)
    - zastrzeżenie karty jest darmowe
    - wydanie duplikatu zastrzeżonej jest darmowe - ("0 PLN za pierwszą kartę
    wydaną w miejsce zastrzeżonej oraz za pierwszy duplikat w trybie
    normalnym[5](...)") - a wspomniany przypis 5. mówi: "klient może tylko raz
    skorzystać z tej formy promocji"

    Teraz trzeba sprawdzić empirycznie, z jakim terminem ważności lukas wydaje
    karty w miejsce zastrzeżonych i w zależności od daty cieszyć się przez
    kolejny rok darmową kartą albo przejść do Milenium czy gdzieś indziej, w
    zależności kto urządza w danym miesiącu promocję (np. Multibank jak ktoś
    sugeruje).

    Potencjalną pułapką jest to, że druga karta zostanie wydana z terminem
    ważności dłuższym niż pierwsza, ale każą nam za nią zapłacić za następny rok
    użytkowania niejako za pierwszą (jako pieniacz nie mogę się uczywiście na to
    zgodzić tylko od razu muszę zareklamować takie usługi :))
    Jeżeli bowiem zgubię kartę to w myśl regulaminu dostaję albo
    - duplikat (zgodnie z definicją, którą znalazł Czcigodny Efendi JaKi, jest
    to kopia oryginału i nie powinna być ważna dłużej niż pierwsza karta)
    - "kartę wydaną w miejsce zastrzeżonej" - nie wiem jaki ma termin
    przydatności ani nawet czym się różni od duplikatu (JaKi pomóż!), ale jej
    wydanie po raz pierwszy jest darnowe, a i za użytkowanie wypadałoby zapłacić
    dopiero za drugi rok (tutaj jest właśnie pole sporne z Lukasem, na którym
    zamierzam powojować, jeżeli będę miał czas :))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy