    From: "pP" <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas Bank odmawia uznania STANDARDOWEGO druku wplaty
    Date: Wed, 14 May 2003 09:08:56 +0200

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b9soqb$fs9$1@magusz.net...
    > Masz zupelna racje: gdyby chodzilo o moj r-k, nawet do glowy by mi nie
    > przyszlo "skrobac" druk wplaty. Niestety, byla to operacja na "obcym"
    > koncie.

    Kiedyś też wpłacałem innej osobie i po wpłacie pani wydrukowała dla mnie bardzo
    ładne potwierdzenie wpłaty i przystawiła stempel dzienny na nim, co w zupełności
    chyba zastępuje "brzydkie standardowe druczki koloru czerwonego".
    Nie mam konta w tym banku i w najbliższym czasie mieć nie będę, ale ten jeden
    raz, jak tam robiłem wpłatę to ten system mi się spodobał.