  • Data: 2014-10-02 23:53:37
    Temat: Re: Lukas Bank mnie zaskoczył.
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    14/4-1-promocyjna-
    lokata-na-3-miesiace

    > Dzisiaj o nich zahaczyłem, konieczny wpływ wynagrodzenia, więc odpadają
    > wszyscy aktualnie wyjadający podobne wisienki z innych źródeł.

    W regulaminie tej lokaty nie ma słowa o wpływie wynagrodzenia:
    http://static.credit-agricole.pl/asset/r/e/g/regulam
    in-promocji-jesienny-
    procent_7338.pdf

    Zaś pakiet konta PROSTOoszczędzające PLUS ma warunek na obniżenie opłaty
    miesięcznej za prowadzenie rachunku. Trzeba mieć 1500 PLN wpływów
    sumarycznie w danym miesiącu. Również nie ma tam słowa o wynagrodzeniu.

    Możesz nam przybliżyć, skąd wziąłeś informację o koniecznym wpływie
    wynagrodzenia?

    --
    Wysłane z pola.