  • 1. Data: 2014-10-01 08:30:38
    Temat: Lukas Bank mnie zaskoczył.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Chyba się po tym banku wysokich odsetek już nie spodziewałem.

    http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/20
    14/4-1-promocyjna-lokata-na-3-miesiace

  • 2. Data: 2014-10-01 13:10:11
    Temat: Re: Lukas Bank mnie zaskoczył.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości
    >Chyba się po tym banku wysokich odsetek już nie spodziewałem.
    >http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2
    014/4-1-promocyjna-lokata-na-3-miesiace

    Oferta mu sie czasem polepszala, ale
    -trzeba miec konto,
    -konto iles kosztuje, a warunki zwolnienia sa ... srednio wygorowane
    bym rzekl, 1500 zl wplywu na konto co miesiac.

    Tak wiec ... zwyczajna promocja ?

    J.

  • 3. Data: 2014-10-01 17:22:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 01 Oct 2014 08:30:38 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Chyba się po tym banku wysokich odsetek już nie spodziewałem.
    > http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/20
    14/4-1-promocyjna-lokata-na-3-miesiace

    Dzisiaj o nich zahaczyłem, konieczny wpływ wynagrodzenia, więc odpadają
    wszyscy aktualnie wyjadający podobne wisienki z innych źródeł.

    Czas spróbować tej miętowej :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-10-01 20:44:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-10-01 o 17:22, Borys Pogoreło pisze:

    > konieczny wpływ wynagrodzenia, więc odpadają
    > wszyscy aktualnie wyjadający podobne wisienki z innych źródeł.

    No i trzeba założyć w oddziale fizycznie.

  • 5. Data: 2014-10-02 09:34:32
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > -trzeba miec konto,
    > -konto iles kosztuje, a warunki zwolnienia sa ... srednio wygorowane bym
    > rzekl, 1500 zl wplywu na konto co miesiac.

    Oferta akurat dla mnie. Mam u nich jeszcze stare e-konto, które jest
    bezpłatne. Teraz się przyda. Przeleje rano kaskę, a popołudniu wpadnę do
    banku. Mieszkam nad bankiem ,czyli mam niedaleko.

  • 6. Data: 2014-10-02 09:37:27
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Oferta akurat dla mnie. Mam u nich jeszcze stare e-konto, które jest
    > bezpłatne. Teraz się przyda. Przeleje rano kaskę, a popołudniu wpadnę do
    > banku. Mieszkam nad bankiem ,czyli mam niedaleko.

    Oczywiście nie tak od razu. Aktualnie brak kasy. Poszła do Meritum i
    na "miętową". Ale do końca listopada troche
    uzbiera. Chyba że inni dadzą teraz np. 4,2%.

  • 7. Data: 2014-10-02 23:53:37
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Borys Pogoreło wrote:

    14/4-1-promocyjna-
    lokata-na-3-miesiace

    > Dzisiaj o nich zahaczyłem, konieczny wpływ wynagrodzenia, więc odpadają
    > wszyscy aktualnie wyjadający podobne wisienki z innych źródeł.

    W regulaminie tej lokaty nie ma słowa o wpływie wynagrodzenia:
    http://static.credit-agricole.pl/asset/r/e/g/regulam
    in-promocji-jesienny-
    procent_7338.pdf

    Zaś pakiet konta PROSTOoszczędzające PLUS ma warunek na obniżenie opłaty
    miesięcznej za prowadzenie rachunku. Trzeba mieć 1500 PLN wpływów
    sumarycznie w danym miesiącu. Również nie ma tam słowa o wynagrodzeniu.

    Możesz nam przybliżyć, skąd wziąłeś informację o koniecznym wpływie
    wynagrodzenia?

    --
    Wysłane z pola.

  • 8. Data: 2014-10-03 16:51:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 02 Oct 2014 23:53:37 +0200, janek z pola napisał(a):

> [...]
    > sumarycznie w danym miesiącu. Również nie ma tam słowa o wynagrodzeniu.
    >
    > Możesz nam przybliżyć, skąd wziąłeś informację o koniecznym wpływie

    Od babki w banku. Pewnie sama dobrze nie wie, jak ma być.

    Tak czy inaczej niech się wypchają, dokapitalizowałem bank spółdzielczy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2014-10-03 20:20:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Od babki w banku. Pewnie sama dobrze nie wie, jak ma być.

    Stare e-konto nie jest wg niej kontem indywidualnym? Coś się zmieniło? Czy
    to "prawo powielaczowe" lokalnego kierownika?
    Najważniejsze to chyba procedura zerwania w chwili odnowienia.

    Arek

  • 10. Data: 2014-10-03 21:49:54
    Temat: Re: Lukas Bank mnie zaskoczy?.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Stare e-konto nie jest wg niej kontem indywidualnym? Co? si? zmieni?o? Czy
    > to "prawo powielaczowe" lokalnego kierownika?
    > Najwa?niejsze to chyba procedura zerwania w chwili odnowienia.

    Stare e-konto jest po prostu wg TOiP bepłatne, gdy nie posiadasz do
    niego karty. Na dzień dzisiejszy oczywiście. Ale to jest ROR archiwalny,
    nie można go już od lat założyć. A że nie zmuszali do przejścia na inne
    płatne, to nie wypowiadałem.