  • 1. Data: 2011-03-28 11:41:59
    Temat: Lukas Bank. Antyreklama.
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Po Ostatnich doniesieniach ING, pozostaje jeden, jedyny bank z dwoma sesjami
    wychodzącymi. Ostani eliksir wychodzący o godzinie 11 przed południem. To:

    L U K A S B A N

    Wstyd panie i panowie z Lukasa. Po świetnej kiedyś ofercie zostało jedno
    wielkie g..........
    Do niedawna miałem tam jeszcze bezpłatne e -konto. ale nie mogłem powaznie
    traktowac banku, w którym dysponować swoimi pieniedzmi moge jedynie do
    gdziny 11-tej. A później to już tylko: siusiu, paciorek i spać :)

    azot

  • 2. Data: 2011-03-28 13:02:14
    Temat: Re: Lukas Bank. Antyreklama.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-28 13:41, azot pisze:
    > Po Ostatnich doniesieniach ING, pozostaje jeden, jedyny bank z
    > dwoma sesjami wychodzącymi. Ostani eliksir wychodzący o godzinie
    > 11 przed południem. To:
    >

    > L U K A S B A N K

    Bzdura. BGŻ ma gorsze elixiry. A dokładnie jeden zdaje się.

    6008

  • 3. Data: 2011-03-28 15:40:56
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    > Bzdura. BGŻ ma gorsze elixiry. A dokładnie jeden zdaje się.

    Rzeczywiście jeden, ale do 12,00. Następny do 15,30 za 5 złotych. Czy to
    gorzej, czy lepiej, nie będę się spierał. Obydwa pod tym wzgledem są
    gówniane.

    azot

  • 4. Data: 2011-03-28 17:03:56
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Rzeczywiście jeden, ale do 12,00. Następny do 15,30 za 5 złotych. Czy to
    >gorzej, czy lepiej, nie będę się spierał. Obydwa pod tym wzgledem są

    Do tego dziadostwa należy też, stawiany za wzór przez grupowiczów za ichni
    system, mBank. Zlecenie na I sesję do 5:50, na II do 10:00. Taki nielubiany
    Alior do 9:00 i do 13:00, Z czym do ludzi?

  • 5. Data: 2011-03-28 18:58:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    azot pisze:

    > Rzeczywiście jeden, ale do 12,00. Następny do 15,30 za 5 złotych. Czy to
    > gorzej, czy lepiej, nie będę się spierał. Obydwa pod tym wzgledem są
    > gówniane.

    Skąd wy bierzecie te 5zł? W Toip ani słowa o tym nie ma, a i ja nigdy
    ani grosza za przelew w BGŻ nie zapłaciłem, choć zlecałem przelewy o
    "losowych" porach. No a sesje wychodzące są trzy - 9:30, 12:30, 15:30.

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2011-03-28 20:27:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Mar, 19:03, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:
    >Taki nielubiany
    > Alior do 9:00 i do 13:00, Z czym do ludzi?
    ale za to przychodzące ma do niczego;)

    cóż, nie ma banku idealnego:)

  • 7. Data: 2011-03-28 23:48:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-28 20:58, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > nigdy ani grosza za przelew w BGŻ nie zapłaciłem, choć zlecałem
    > przelewy o "losowych" porach. No a sesje wychodzące są trzy -

    Pijesz więcej ode mnie ;)

    co robiłem przelew do różnych banków - zlecony po 11 - nigdy nie
    dotarł tego samego dnia do odbiorcy. (BGŻ).

    6008

  • 8. Data: 2011-03-29 09:56:10
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 29-03-2011 o 01:48:34 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Pijesz więcej ode mnie ;)
    >
    > co robiłem przelew do różnych banków - zlecony po 11 - nigdy nie dotarł
    > tego samego dnia do odbiorcy. (BGŻ).

    W poprzedni piątek robiłem przelew z BGŻ o 11.50. W mBanku pojawił się po
    południu - sprawdzałem jakoś tak koło 19.
    I niestety niczego w piątek nie piłem :)
    Podchodzę do BGŻ jak do jeża ale 50 zł/mc a raczej 45 netto osładza mi
    trudy pojęcia ichniego supersystemu, który jest zrobiony przez osoby o IQ
    mojego kota.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 9. Data: 2011-04-01 16:26:43
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Ostani eliksir wychodzący o godzinie 11 przed południem.  To:
    > L  U  K  A  S       B  A  N

    a podeprzesz to czyms, czy tylko piszesz to na podstawie
    http://www.money.pl/banki/elixir/ ?

    Bo ja przypomnialem sobie o twych slowach dzis, o 12:10, gdy potwierdzilem
    przelew do mBanku, i zly bylem sam na siebie - przypomnialem sobie twoje
    narzekanie na Lukasa po czasie, i pogodzilem sie z zamrozeniem forsy do
    poniedzialku.
    Jednak o 18:15 w mBanku bylo ksiegowanie.
    Nie lubie Lukasa. Kiepska oferta - prawda. Kolejki niemal zawsze - prawda.
    Traktuje go jako wplatomat majac tam tylko darmowe e-konto bez karty.
    Ale nieprawda jest, ze ostatnia sesja wychodzi o 11, bo moj przelew z 12:10
    doszedl tego samego dnia do innego banku.

    Strachu S.

  • 10. Data: 2011-04-01 17:29:48
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 12:10
    > doszedl tego samego dnia do innego banku.

    W tym jest problem, że zlecając przelew np. o 11,30, nigdy nie wiesz, czy
    wyjdzie, czy nie. Uwierz mi, bywało różnie.