  • 1. Data: 2002-06-19 08:25:26
    Temat: Lukas...
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    W mBanku brakuje mi oddzialu w ktorym bym wplacal na konto kase, i tak
    przygladam sie ofercie Lukasa i e-konto.
    Chcialbym sie upewnic, czy wplata w oddziale jest free i pozniejszy przelew
    na inne konto, brak oplat za prowadzenie, i VE tez za friko. minimalne
    wplaty to 1zl?

    Czcialbym zalozyc konto przez net bo nie chce mi sie ruszac, czy bedze tak
    samo jak zakladanie konta w mBanku czyli tylko przejscie sie na poczte aby
    odeslac dokumenty? czy bedzie tez potrzebna wizyta w oddziale aby pobrac
    tokena?

  • 2. Data: 2002-06-19 14:10:11
    Temat: Re: Lukas...
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > odeslac dokumenty? czy bedzie tez potrzebna wizyta w oddziale aby pobrac

    Nie. Nie trzeba odwiedzać oddziału. Wszystko wysyłają pocztą.

    Wpłata w oddziale - 0 PLN
    Wypłata w oddziale - 2 PLN
    Przelew internetowy - 0 PLN
    Przelew telefoniczny - 2 PLN (e-konto), 0 PLN (e-konto PRO)
    Wznowienie, wydanie duplikatu VE w trybie normalnym - 10 PLN
    Zastrzeżenie (zgubienie) VE - 0 PLN
    Wydanie nowego tokena - 95 PLN
    Zastrzeżenie tokena - 25 PLN
    Zastrzeżenie (zgubienie) karty identyfikacyjnej - 10 PLN
    Wydanie drugiej karty identyfikacyjnej - 5 PLN
    Wydanie kolejnej karty identyfikacyjnej - 15 PLN

    Jeśli nie gubisz gadżetów wydanych przez bank, to opłaty są minimalne. Jeśli
    zgubisz, to bulisz.

  • 3. Data: 2002-06-19 16:08:39
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > odeslac dokumenty? czy bedzie tez potrzebna wizyta w oddziale aby pobrac

    Hi
    Odradzam ten bank. Sam mam tam konto, ale często nie idzie się z nim połaczyć
    (z Poznania), więc rezerwowo musiałem założyć w mbanku. Konto mam od 20
    miesięcy i średnia dostepność wynosiła w tym czasie ok 70 % (łączę się w
    godzinach zazwyczaj południowych). Im pilniej coś musisz wykonać tym wolniej
    działa - objawia sie tu chyba jakieś prawo Murphego.

    RR126

  • 4. Data: 2002-06-19 18:07:39
    Od: "stary wieśniak TT" <t...@k...net.pl>

    Dołóż sobie jeszcze KK VC - jest OK

  • 5. Data: 2002-06-19 22:07:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 19 Jun 2002 10:25:26 +0200), "Marcin I."
    <b...@a...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >odeslac dokumenty? czy bedzie tez potrzebna wizyta w oddziale aby pobrac

    Jeśli Lukas ma służć tylko do przelewów do mBanku to szkoda kasy na
    Tokena...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-06-19 23:06:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jeśli Lukas ma służć tylko do przelewów do mBanku to szkoda kasy na
    > Tokena...

    Jesli beda tylko przelewy to po co ci token?

  • 7. Data: 2002-06-20 07:28:20
    Od: <o...@e...com>

> [...]
    > na inne konto, brak oplat za prowadzenie, i VE tez za friko. minimalne

    A może LGnet? Jesli tylko do wpłat, to nadaje się tak samo jak Lukas, z tą
    różnicą, że zamiast VE dostaniesz Maestro. Chyba że w dłuższej perspektywie
    planujesz ubieganie się o VC. Przy przydziale limitu kredytowego Lukas lepiej
    traktuje ludzi, z którymi miał wcześniej cokolwiek wspólnego.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2002-06-20 08:00:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 20 Jun 2002 01:06:04 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >Jesli beda tylko przelewy to po co ci token?

    Co chciałeś przez to powiedzieć?

  • 9. Data: 2002-06-20 08:11:27
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@4...com..
    .

    > Co chciałeś przez to powiedzieć?

    Przelewy na zdefiniowane w oddziale rachunki nie wymagają
    tokena. Wystarczy e-Konto zamiast Pro. Dzięki temu odpada 7zł
    miesięcznie za prowadzenie (lub konieczność zamrożenia 5000)
    przy dowolnie niskim stanie, a taki pewnie by był, jeśli konto
    tylko do wpłat (niższe oprocentowanie nie ma znacznia w takim
    przypadku).

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 10. Data: 2002-06-20 08:34:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Co chciałeś przez to powiedzieć?

    To, ze mozna zalozyc e-konto bez tokena. Oplaty za prowadzenie i przelewy 0
    zl. Token nie jest obowiazkowy, to tylko opcja. Jesli nie chcesz trzymac
    kolosalnych sum na koncie, token jest zbedny.