  • Data: 2002-06-21 05:40:16
    Temat: Re: Lukas...
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli beda tylko przelewy to po co ci token?

    Aby przelewy były darmowe. Studiowałem ich TOiP. Przelew złożony w oddziale
    kosztuje 5 zł, a poprzez LUKASlinię 2 zł (w wersji e-konto).

    Jeżeli się da wykonać przelew bez opłat bez tokena, to napisz. W przyszym
    tygodniu chcę tam założyć konto i jeszcze nie zdecydowałem, który rodzaj
    wybiorę. Potrzebuję darmowych przelewów i wydaje mi się, że możliwe jest to
    tylko w wersji PRO.

    Piotrek