  • Data: 2002-06-24 07:58:08
    Temat: Re: Lukas...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.000047a5.3d16b3ab@newsgate.onet.pl...

    > Dzięki na wyjasnienie, bo w TOiP nie było takiej pozycji.
    >
    > Czy takich kont może być więcej ?
    Tak.
    BTW. Ja założyłem konto w Lukasie bez wizyty w oddziale.
    Wypełniłem wniosek W KTORYM JUZ JEST MIEJSCE na
    zdefiniowanie (bodaj 10) przelewów, wysłałem, i później otrzymałem
    umowę z prośbą o jej podpisanie na tej umowie(a może aneksie
    - nie pamiętam, zostało w domu) były już wymienione te przelewy.
    Następnie odesłałem ze skanami dowodu. I tyle.

    KJ