  • 11. Data: 2006-02-05 11:21:09
    Temat: Re: Londyn: Wymienic pln'y na funt'y czy placic karta?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    J.F. napisał(a):

    > Ostatnio jakos tak wychodzi ze zazwyczaj kurs kantorowy odpowiada
    > kursowi kartowemu przy zakupach [nie przy bankomatach].

    Hę? Przecież to ten sam kurs jest (chyba)...
    Albo mówisz o prowizjach za bankomaty...

    > Natomiast uwazam ze troche waluty w gotowce warto miec przy sobie ..

    A to owszem.

  • 12. Data: 2006-02-05 11:40:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ds4n2r$9qk$1@news.elsat.net.pl...

    > Hę? Przecież to ten sam kurs jest (chyba)...

    Chyba nie ;-)
    Banki nie posluguja kursami z kantorow, predzej odwrotnie

    > Albo mówisz o prowizjach za bankomaty...

    IMHO o tym zapomnial podobnie jak o prowizji za przewalutowanie.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2006-02-05 11:48:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Chyba nie ;-)
    > Banki nie posluguja kursami z kantorow, predzej odwrotnie

    Ale ja nie o tym. Ze zdania: "Ostatnio jakos tak wychodzi ze zazwyczaj
    kurs kantorowy odpowiada kursowi kartowemu przy zakupach [nie przy
    bankomatach]" wywnioskowałem, iż kurs dla transakcji gotówkowych
    (bankomaty) miałby być inny niż dla transakcji bezgotówkowych (zakupy),
    czemu się sprzeciwiłem.

    Fakt, napisałem to dość niezrozumiale. :o)

  • 14. Data: 2006-02-05 12:19:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ds4omv$a4f$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > bankomatach]" wywnioskowałem, iż kurs dla transakcji gotówkowych
    > (bankomaty) miałby być inny niż dla transakcji bezgotówkowych (zakupy),

    wniosek jakis ...dziwny
    czlowiek pisze ze w kantorze ma ta sama cene waluty jak w banku a ty...
    ponadto sa banki w ktorych kurs dla wyplaty gotowki JEST inny niz kurs dla
    bezgotowkowych (ING).

    > Fakt, napisałem to dość niezrozumiale. :o)

    noo, rzeczywiscie ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2006-02-05 12:36:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > wniosek jakis ...dziwny
    > czlowiek pisze ze w kantorze ma ta sama cene waluty jak w banku a ty...

    Przecież napisał, że kurs kantorowy jest często identyczny z kursem
    kartowym PRZY ZAKUPACH i specjalnie zaznaczył, że NIE PRZY BANKOMATACH,
    więc wniosek IMHO jak najbardziej uprawniony i na miejscu. :o)

    > ponadto sa banki w ktorych kurs dla wyplaty gotowki JEST inny niz kurs dla
    > bezgotowkowych (ING).

    A tego to nie wiedziałem, stąd powyższy sprzeciw. :o)

  • 16. Data: 2006-02-06 13:07:56
    Od: "skałka" <s...@p...onet.pl>

    > a karty inteligo i mbanku dzialaja za granica?
    no pewno
    w katmandu mi dzialaly :)