  • 1. Data: 2006-02-03 10:44:28
    Temat: jak długo przechowywane są dane o obrotach na koncie
    Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onet.pl>

    Wyjeżdżam na parę lat z kraju, nie mam ochoty płacić opłat za prowadzenie
    konta i zdecydowałem się na likwidację rachunku (ROR w BPH).

    Jak długo bank przechowuje informacje o starym koncie i o operacjach na nim
    przeprowadzonych i jak długo mógłbym się powoływać na stare konto przy
    zakładaniu nowego czy ewentualnie przy staraniu się o kredyt itp..

    Czy są jakieś ogólne przepisy dotyczące okresów przechowywania informacji o
    rachunkach?

    Pozdro
    Kazio

  • 2. Data: 2006-02-03 10:45:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Kazik Zmijowski wrote:

> [...]
    > kredyt itp..
    >
    > Czy są jakieś ogólne przepisy dotyczące okresów przechowywania

    5 lat od końca roku