  • 1. Data: 2003-11-16 13:53:18
    Temat: Lokaty w Dominet ???
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Jak oceniacie wiarygodnosc tego banku ? Gdzie znajde informacje o jego
    sytuacji finansowej , z mozliwoscia porowniania do innych bankow
    dzialajacych na polskim rynku ? Jakie wskazniki sa najwazniejsze przy ocenie
    stopnia bezpieczenstwa depozytow ?

    pawel

  • 2. Data: 2003-11-16 14:01:33
    Temat: Re: Lokaty w Dominet ???
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Wg mnie bank jak kazdy inny...
    Kiedys mialem tam lokate i bylo ok. Najpierw dzwonia, potem wysylaja umowe
    ramowa (przy zakladaniu lokat via internet bo jak jest w oddziale to nie
    wiem) i mozna wysylac pieniazki. Ogolnie wrazenie pozytywne.

    GP

  • 3. Data: 2003-11-16 20:36:56
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Nov 2003 14:53:18 +0100, "Pawel Galinski"
    <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >sytuacji finansowej , z mozliwoscia porowniania do innych bankow
    >dzialajacych na polskim rynku ? Jakie wskazniki sa najwazniejsze przy ocenie

    jedyne sensowne kryterium dla przecietnego kowalskiego:
    czy sa ubezpieczeni w BFG ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2003-11-16 22:10:49
    Od: "Pawel Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > jedyne sensowne kryterium dla przecietnego kowalskiego:
    > czy sa ubezpieczeni w BFG ;-)
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb

    Dodajmy, ze Dominet jest pierwszym w Polsce bankiem otwierajacym placówki w
    systemie franczyzowym. Teraz tym tropem idzie Eurobank.

  • 5. Data: 2003-11-17 08:00:16
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Dnia 03-11-16 21:36, Użytkownik Cyb napisał:

    > jedyne sensowne kryterium dla przecietnego kowalskiego:
    > czy sa ubezpieczeni w BFG ;-)

    Jedyna sensowan odpowiedź: są, jak każdy inny bank w Polsce.

    --
    Roman Sąsiada
    k...@W...poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 6. Data: 2003-11-17 10:17:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dodajmy, ze Dominet jest pierwszym w Polsce bankiem otwierajacym placówki
    > systemie franczyzowym. Teraz tym tropem idzie Eurobank.

    Nie Eurobank a Multibank. Eurobank to zupełnie inna bajka.

  • 7. Data: 2003-11-17 10:51:18
    Od: c...@i...pl_niespamuj (Cyb)

    On Mon, 17 Nov 2003 09:00:16 +0100, =?ISO-8859-2?Q?Roman_S=B1siada?=
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Jedyna sensowan odpowied=BC: s=B1, jak ka=BFdy inny bank w Polsce.
    to ja wiem... ale nie jestem pewien czy wszystkie banki lub firmy
    nazywajace sie bankami sa ubezpieczone w bfg.

    odpowiedz byla na pytanie:
    "Jakie wskazniki sa najwazniejsze przy ocenie
    stopnia bezpieczenstwa depozytow ?"
    a jedynym kryterium dostepnym/sensownym dla kowalskiego to wlasnie to
    ze sa ubezpieczeni w BFG i w razie wpadki lokaty do 1000euro oddawane
    sa w 100% a do 22000euro w 90% (chyba ze sie kwoty juz pozmienialy)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2003-11-17 13:58:33
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Dnia 03-11-17 11:51, Użytkownik Cyb napisał:

    > to ja wiem... ale nie jestem pewien czy wszystkie banki lub firmy
    > nazywajace sie bankami sa ubezpieczone w bfg.

    Pytanie, co nazywasz bankiem... Jeżeli instytucję finansową działającą w
    oparciu o ustawę Prawo Bankowe, to na 110 % MUSI uczestniczyć i
    uczestniczy w BFG.