eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Re: Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2003-11-16 08:45:35
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "BS" <b...@W...onet.pl>

    No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie dodzwonic od 8
    do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej 10 min. Oczywiscie nigdy
    sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to czekanie. Napisalem do nich, ale
    zadnego odzewu.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2003-11-16 15:26:55
    Temat: Re: Inteligo
    Od: gilder <g...@i...at.pl>

    > No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie dodzwonic od 8
    > do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej 10 min. Oczywiscie nigdy
    > sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to czekanie. Napisalem do nich, ale
    > zadnego odzewu.

    To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.


  • 3. Data: 2003-11-16 15:57:02
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gilder napisał:

    >> No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie
    >> dodzwonic od 8 do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej
    >> 10 min. Oczywiscie nigdy sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to
    >> czekanie. Napisalem do nich, ale zadnego odzewu.
    >
    > To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    > jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    > cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    > (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.

    W Inteligo faktycznie ostatnio czeka sie dlugo na polaczenie z
    konsultantem, ale trzeba przyznac, ze mozna spokojnie czekac do skutku.
    Nie rozlaczaja na chama (tak jak mBank?).

    Bartol


  • 4. Data: 2003-11-16 20:16:58
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "iq" <o...@U...poczta.fm>


    Użytkownik Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp86n4$je1$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik gilder napisał:
    >
    > >> No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie
    > >> dodzwonic od 8 do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej
    > >> 10 min. Oczywiscie nigdy sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to
    > >> czekanie. Napisalem do nich, ale zadnego odzewu.
    > >
    > > To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    > > jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    > > cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    > > (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.
    >
    > W Inteligo faktycznie ostatnio czeka sie dlugo na polaczenie z
    > konsultantem, ale trzeba przyznac, ze mozna spokojnie czekac do skutku.
    > Nie rozlaczaja na chama (tak jak mBank?).

    Chyba najbardziej denerwujace jest ta sama muzyka ...



  • 5. Data: 2003-11-18 10:15:33
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>


    "iq" <o...@U...poczta.fm> wrote in message
    news:bp8lu6$dfb$1@h1.uw.edu.pl...
    >
    > Chyba najbardziej denerwujace jest ta sama muzyka ...

    To zadzwoń do nich, czekaj aż połączy Cię z konsultantem
    i jak połączy, to włącz "Dla Elizy" -- niech teraz oni poczekają. ;->

    A.


  • 6. Data: 2003-11-18 11:21:10
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "iq" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:bp8lu6$dfb$1@h1.uw.edu.pl...

    > Chyba najbardziej denerwujace jest ta sama muzyka ...

    Fakt. Sama muzyka jest OK, ale krótszego fragmentu nie mogli wybrać. Może
    się zbrzydnąć podczas czekania...

    Zresztą i tak najlepiej jest u mojego administratora budynku. Łączę się i
    "proszę czekać na połaczenie, proszę czekać na połączenie, proszę czekać na
    poł..." i tak przez dobrych kilka minut. Człowiek musi się naprawdę skupić
    żeby pamiętać o co mu chodzi, bo nieraz chce się powiedzieć "proszę czekać
    na połączenie, proszę czekać na połączenie, proszę czekać na połączenie",
    jak ktoś odbierze.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 7. Data: 2003-11-18 11:23:57
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpcvb7$t5f$1@news.onet.pl...

    > Zresztą i tak najlepiej jest u mojego administratora budynku. Łączę się i
    > "proszę czekać na połaczenie, proszę czekać na połączenie, proszę czekać
    na
    > poł..." i tak przez dobrych kilka minut. Człowiek musi się naprawdę skupić
    > żeby pamiętać o co mu chodzi, bo nieraz chce się powiedzieć "proszę czekać
    > na połączenie, proszę czekać na połączenie, proszę czekać na połączenie",
    > jak ktoś odbierze.
    > :-)

    i zapomnniałem dopisać :-)

    Przez analogię po dłuższym oczekiwaniu na konsultanta inteligo na końcu
    języka czasem mam 'one by one (...)"

    :-)

    czy ktokolwiek wpadł na pomysł nagrywania tego, co mówi klient podczas
    oczekiwania i późniejszego analizowania tego? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1