  • 11. Data: 2015-01-30 20:09:52
    Temat: Re: Lokaty >> 3%?
    Od: <5...@4...200952.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    <news:XnsA432A0661E728budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > Mozesz cos wiecej napiac, zeby grupa mogła werfikowac?

    <http://www.mojaprzyszlaemerytura.pl/2014/10/lokata-
    z-funduszem-aviva-7-bgz-optima-opinie-czy-warto.html

    "Co wynika z tego zestawienia? Nawet 1% straty na funduszach inwestycyjnych
    przez trzy miesiące wystarczy, żeby zniwelować pozytywny wpływ promocyjnej
    lokaty na 7% w skali roku i sprowadzić wartość całej inwestycji poniżej
    początkowego kapitału. To niebywale mały margines błędu."

    A tu 6% na lokacie, więc margines jeszcze mniejszy.

    To ja chyba wolałbym włożyć 100kPLN bez ryzyka 3.6% w NEO na 3 miesiące, niż
    33kPLN na 6% i 66kPLN zainwestować w fundusze niewiadomo ...

    Zwłaszcza, że o lokaty było pytanie.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2015-01-30 22:08:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > To ja chyba wolałbym włożyć 100kPLN bez ryzyka 3.6% w NEO na 3 miesiące, niż
    > 33kPLN na 6% i 66kPLN zainwestować w fundusze niewiadomo ...

    a widziałeś kiedyś wykres funduszu rynku pieniężnego?

    3,6% w Neo jest tylko dla nowych klientów, a max kwota to 10kzł
    uważasz, że to dobra oferta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2015-01-30 22:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <5...@4...200952.invalid> ...

> [...]
    >
    > To ja chyba wolałbym włożyć 100kPLN bez ryzyka 3.6% w NEO na 3
    > miesiące, niż 33kPLN na 6% i 66kPLN zainwestować w fundusze niewiadomo

    ALe z tego c o zrozumiałe - tu padło hasło, ze zysk z lokaty to jedno a ze
    te niewiadomocofundusze tez przynosza zysk.

    Wiec jestem ciekaw wyników akich funduszy.

    Jak dzwonia do mnie z roznych ideopodobnych bankow to najczesciej proponuja
    produkt polegajacy na tym, ze inwestujesz w jakis 5 spolek, i dostajesz
    zysk jak wszystkie 5 nie straci swojej wartosci przez jakis cza.
    Jak dla mnie - smierdzi bardziej niz najpyszniejsze sery...

  • 14. Data: 2015-01-31 01:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > 3,6% w Neo jest tylko dla nowych klientów, a max kwota to 10kzł
    > uważasz, że to dobra oferta?

    Co to za maniera odpowiadania pytaniami?
    ;-P

  • 15. Data: 2015-01-31 09:33:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-30 o 22:59, Budzik pisze:
> [...]

    > zysk jak wszystkie 5 nie straci swojej wartosci przez jakis cza.
    > Jak dla mnie - smierdzi bardziej niz najpyszniejsze sery...

    to są struktury, trzymaj się od tego z daleka, to nie jest inwestycja
    tylko bardziej rodzaj zakładu, jak trafisz to wygrasz (zysk) a jak nie
    (najczęściej) to zwrócą kapitał (czasem pomniejszony o jakieś opłaty)
    minus oczywiście wartość pieniądza w czasie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2015-01-31 09:34:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 01:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > Co to za maniera odpowiadania pytaniami?
    > ;-P

    pytanie dot. inwestycji 100kzł, a w Neo jest jw. więc trochę nie pasuje...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2015-01-31 10:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

> [...]
    > (najczęściej) to zwrócą kapitał (czasem pomniejszony o jakieś opłaty)
    > minus oczywiście wartość pieniądza w czasie

    tak, tak - dokładnie tak to odebrałem - jako rodzaj zakłau i sukcesywnie
    dziekuje z coraz wieksza zloscią :)

  • 18. Data: 2015-01-31 13:25:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > tak, tak - dokładnie tak to odebrałem - jako rodzaj zakłau i sukcesywnie
    > dziekuje z coraz wieksza zloscią :)

    raz w coś takiego "zainwestowałem", na 2 lata, w pierwszym roku 7% i
    wypłata połowy kapitału + zysk i w drugim wypłata drugiej połowy razem z
    wypracowanym "zyskiem"

    tak to sobie skalkulowałem, że jak zysku od tej drugiej części nie
    będzie to stratny nie będę

    i po drugim roku otrzymałem wypłatę + zysk jakieś 1,8 zł (inwestycja na
    5kzł, to była wartość minimlna)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2015-01-31 20:13:22
    Od: <1...@2...201322.invalid> (Tom N)

    RobertS w

    > a widziałeś kiedyś wykres funduszu rynku pieniężnego?

    > 3,6% w Neo jest tylko dla nowych klientów

    Owszem

    > a max kwota to 10kzł

    Kłamiesz -- 1 duża bańka

    --