  • 51. Data: 2012-04-01 02:06:04
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl4q44$jla$...@n...news.atman.pl

    Codziennie tracę masę pieniędzy!!! W sobotę -- 6 złotych, bo
    nie mam na Dobrym koncie szmalu... (mam -- ze 4 dychy) Dziś
    tyle samo -- bo znów tam nic nie ma... Do tego to ściemnianie...

    Z powodu przesunięcia czasu, północ przybyła za wcześnie i nie
    mam odsetek od pieniędzy, które wczoraj wpłaciłem do mBanku.

    Przecież to okropne!!!

    A tyle razy mówiłem sobie, że na Dobrym musze trzymać coś...
    Ale to tak szybko spływa...

    > Samo sie sciemnia, czas przesuneli ;)

    Przesunęli..

    > A nie tu jest miejsce do pietnowania zlych praktyk/produktow bankowych ?
    > obnazania "zakamuflowanych" a malo atrakcyjnych ofert, itp. itd .

    Nie -- do piętnowanie jest pręgierz.
    Tu trzeba banki chwalić i wysławiać pod niebiosa!!! ;)

    > Straciles czas, a raczej nic nie zyskales

    Zyskałem -- trenowałem wytrwałość. Zastanawiałem się, gdy
    kobiecina nawijała, jak ją zagiąć i kiedy tylko przerwała
    na chwilę, aby złapać oddech, zaatakowałem ją pytaniem...

    Trzeba ćwiczyć pertraktowanie. Przydaje się to na co dzień.

    > no moze satysfacje z qrwienia akwizytora

    A to niewiele Twoim zdaniem?

    > - Fresz dalby choc pare minut ;)

    Ale ja teraz zwiedzam zakamarki mBanku -- i dobrze mi tu.
    Po TeDebiole -- wszędzie jest bardzo dobrze, a że ja jestem
    marudnym klientem, więc jest mi tylko dobrze, nie zaś aż
    bardzo dobrze.

    > Nie chcialem == bo nie bylo sensu
    > w Aligator_Banku wykorzystalem mozliwosci
    > reklamacyjne w sprawie przyznania wisni
    > ale cfaniaki i tak mnie wydymaly ... regulaminowo :]

    Tyle razy mówiłem -- Alior to strata czasu.

    > co nie wyniklo z mojego niedbalstwa, jak u ciebie w DB
    > A w ramach "krucjaty" napedzilem im 6 slepych klientow
    > instruujac jak sie nie dac wydymac ;)

    I jak nie dać się?

    > Z tymi "medalami" to sciema do potegi n-tej ;)

    Jak ze wszystkim, co związane z KRK.

    > tluka tego w dowolnych ilosciach wiec wartosc "kolekcjonerska"
    > jest znikoma, a biorac pod uwage wartosc kruszca /Au, Ag/
    > trzeba okrutnie przeplacic

    Kruszcu? Pewnie to z plastiku, nie z metalu, skoro nie znała
    składu metalowego. BTW -- w Białymstoku jest cała masa różnych
    składów metalowych... Przed laty był tylko Kromet.

    http://www.kromet.bialystok.pl/pl/main.php

    -=-

    Nie mogę nieść wiecej niż 3 kg. Przy 6 kg (niosłem w sklepie)
    miałem ochotę na ryczenie z bólu!!! Chyba to oostatnie...

    http://instinct.org/cows/sound/

    Zatem moja teza o niemożliwości przekraczania bariery 75 kg
    w pełnym ,,rynsztunku'' najwyraźniej jest prawdziwa. Jutro
    (w rocznicę jakże miła dla mnie) zamierzam przekroczyć próg
    nadziei, czyli zejść poniżej 70 kg. I zamierzam kontynuować
    schodzenie do 65 kg, aby wejść na 67 kg, ale już nie sadłem,
    a mięśniami.

    Ze 20 lat ważyłem latem 65 kg a zimą 67 kg.
    Jadłem dużo (albo i więcej) ale nie miałem problemów z nadwagą.
    Jeno letnie spodnie niekoniecznie wchodziły na mnie zimą. Mam
    jeszcze spodnie kupione w NRD, gdy byłem nastolatkiem -- są na
    mnie dobre, o ile ważę mniej niż 66 kg.

    -=-

    Vincenty zabiera mi około 40 złotych miesięcznie.
    Baśka (wspierana pieniędzy Fiskusa) rzucać ma mi
    mniej więcej tyle samo orzechów... Jaki tu sens? :)
    Na telefonie zaoszczędzić mam około 16,65 złotych,
    prawie tyle samo (15) dostawałem kiedyś dofinansowania...

    Cała nadzieja w dobrym koncie, że da mi trochę dochodu...
    Niestety muszę mięć na nim szmal...

    -=-

    -- Jak pana kręgosłup?
    -- Kiepsko... Gdy wstaję z łóżka...
    -- Jak to ,,gdy wstaję z łóżka''?
    Z jakiego łóżka?!?!
    To pan może wstać z łóżka o własnych siłach?!?!

    Mojej matce powiedziałem, że skoro może wstać z łóżka
    o własnych siłach, to znak, że kręgosłup ma sprawny.
    Być może pojutrze będę mógł normalnie wstawać z łóżka.
    Na razie raczej muszę kombinować. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2012-04-01 15:10:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jl867a$2t1$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > nadziei, czyli zejść poniżej 70 kg. I zamierzam kontynuować
    > schodzenie do 65 kg, aby wejść na 67 kg, ale już nie sadłem,

    Niestety -- chyba nie zdołam tego dokonać do jutra. Waga dziś
    pokazała 70.5 kg, a to znaczy, że raczej do jutra nie zdołam
    zejść poniżej 70 kg, chyba, że... Wiadomo co... Sam sik tutaj
    nie wystarczy...

    Ciekawe, czy duchowni pomogą mi swymi modlitwami typu:

    -- Zesraj się!!!

    -=-

    Wracając do banków... Hm... IMO Vincenty uznał, że będziemy
    mieli twardy orzech do zgryzienia po wprowadzeniu nowego
    sposobu naliczania podatku od naszych depozytów... Do tej
    pory było śmiesznie, bo niearytmetycznie:

    6% > 7%

    teraz zaś jest jeszcze ciekawiej, gdyż w kraju znanym
    z wszelakiej wolności, banki zyskały ogromne pole
    manewrowania w kwestii naliczania tego podatku.

    -=-

    Ostatecznie mógłbym sztucznie wywoac to zejście, ale czy
    będę zniżał się do poziomu JPII, celującego ze swą smiercią
    do bramki, jaką był dzień miłosierdzia Bożego, czyli 03 kwietnia,
    do którego zabrakło naszemu rodakowi 02 godzin i 23 minut... Już
    i tak dla tego Polaka wiele uczyniłem -- otworzyłem masę kont
    bankowych, dałem się kontrolować policji, odwiedziłem masę
    lekarzy -- a wszystko to z zamiarem (niejedynym -- naprawdę
    choruję i naprawdę potrzebuję kont) uwiarygodnienia mojej daty
    urodzin -- 23 lutego, czyli 23 dnia 02 miesiąca roku, choć datę
    tę umieściłem na niesmiertelnych serwerach NNTP na dugo przed
    zejściem JPII z tego świata.

    Eneuel Leszek bl8lna$1v$...@f...man.torun.pl:

> [...]
    > Postscriptum: Jak namalować emotikonem kwaśny uśmiech? )
    > Właśnie taki (kwaśny) powinien stać tam, (
    > gdzie umieściłem pytajnik przed nawiasem -- w samym ;) )
    > środku geometrycznym :) 2?23stosownego prostokąta. -----'

    > Owszem, Błażej -- ów pytajnik wskazuje na moją datę urodzenia. :)
    > To znaczy niepełną datę, bo brakuje w niej roku urodzenia, jako
    > że ów rok pozostać ma ukryty przed ludźmi. :) (Ach! Ci ludzie!!!)

    > Do niekumatych obcych: Liczba znaków nad oraz pod znakiem
    > zapytania -- oznacza :) miesiąc; liczba znaków przed i po
    > tym znaku -- oznacza dzień w miesiącu. ;)

    I oczywiście chodzi tu o znaki z pominięciem znaków cytowania. :)

    A że ,,tajemnica'' nie jest tajemnicą:

    Eneuel Leszek b7ergg$4hu$...@f...man.torun.pl

    Poniżej umieściłem datę swoich urodzin:

    > + | . | -- postawić trochę
    > + | citibank | na kartę miłego
    > + | 6766 1301 0386 2302 |'-----'| |
    > + | 02/03 02/05 '-------' |

    23 luty 1967. :) (dwie pierwsze i cztery ostatnie cyfry)

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/karta01.jpg
    http://www.leszekc.w.tkb.pl/karta11.jpg

    Oczywiście oba posty postawione zostały na długo przed śmiercią wielkiego zboczeńca.
    Cholera... Wszystko mi plącze się... Miało być -- wielkiego Polaka...

    -=-

    Kościelna filozofia do obiadu:

    -- Eneuel nie powinien wracać do pracy, gdyż ma ojca

    Ta sama filozofia po obiedzie:

    -- Ludzie nie mogą pracować do 67 roku życia.

    Jak to możliwe, że ludzie nie mogą pracować tak długo, a mój
    ojciec musiał (i musi nadal) pracować aż do swej śmierci,
    choć 67 rok życia przekroczył 9 lat temu? :)

    Ksiądz Edward Konkol prosi:

    -- Pozwólcie nam nakarmić głodnych.

    gdy tymczasem istnienie tego Kościoła wymagało
    uczynienie ze mnie człowieka głodnego.

    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=Ks
    i%C4%85dz+Edward+Konkol&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=u
    tf-8&channel=suggest#sclient=psy-ab&hl=pl&client=ope
    ra&hs=Cr0&rls=pl&channel=suggest&q=Ksi%C4%85dz+Edwar
    d+Konkol++pozw%C3%B3lcie&oq=Ksi%C4%85dz+Edward+Konko
    l++pozw%C3%B3lcie&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=serp.3...12281
    l14971l0l15146l11l11l0l0l0l0l121l995l6j5l11l0.frgbld
    .&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=2381f3830d5
    e5602&biw=1280&bih=639

    Trochę połamało się...

    http://www.youtube.com/watch?v=oUD_eS5PrMw

    -=-

    Muszę nieźle... Hm... Skupić się, aby przekroczyć wiadomy próg nadziei
    do jutrzejszego wieczora. Ale nawet gdybym nie przekroczył tego progu
    do jutra, raczej zdołam chodzić, a to właśnie jest istotne. :) Jan
    Paweł II nie miał tyle fartu? Ustanowił święto tak, iż nie załapał
    się na nie. :) Mógł ustalić, iż święto to zaczyna się sobotnią,
    wieczorną mszą świętą -- toż zamiast w niedzielę, można iść do
    kościoła w sobotę wieczorem. Ale choć śmierć nadchodziła, choć
    niedziela zdawała się leżeć poza zasięgiem możliwości, pyszny
    ów człowiek nawet na łożu swej śmierci nie zmodyfikował warunków,
    nie przesunął początku tego święta...

    -=-

    Idę na skupienie... ;) Ja nie papież -- będę (szczaniem
    i sraniem -- słowa zaczerpnąłem z wiadomej twórczości
    Henryka Sienkiewicza) walczył o możliwość terminowego
    przekroczenia wiadomego progu!!! Tak właśnie uczczę
    rocznicę śmierci naszego wielkiego i ukochanego...

    Skupieniem_się -- uczczę!!!
    (czyli zesraniem)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2012-04-01 15:24:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcepan" jl5iqg$lcu$...@i...gazeta.pl

    > Wydaje Tobie się ;-)

    Ja bym raczej powiedział nie tak:

    Naturalne jest, że powiemy
    Tobie się to podoba
    oraz
    Podoba ci się to.

    I analogicznie:
    Mnie się to podoba.
    Podoba mi się to.

    ale powiązałby inaczej 'się':

    Tobie to podoba się.
    oraz
    Podoba się ci to.

    I analogicznie:
    Mnie to podoba się.
    Podoba się mi to.

    No i raczej:

    Tobie to podoba się.
    oraz
    Podoba się tobie to. <--- tu inaczej

    I analogicznie:
    Mnie to podoba się.
    Podoba się mi to.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2012-04-03 21:34:06
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 10:54, Mark Twain pisze:

    > Każda lokata przynosi stratę więc pytanie powinno brzmieć: "Ile będę
    > miała straty po pół roku jeśli wpłacę 100 tys na lokatę"
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10636425,Lokata
    _bankowa__Ty_zarabiasz_na_niej_czy_ona_na_tobie_.htm

    O proszę :-) Ktoś naukowo wytłumaczył mój wybuch śmiechu na propozycję
    ulokowania pieniędzy w banku.
    Teraz jeszcze poproszę coś o kredytach z RSO 20% :-)

    PS. Mój podziw ciągle wzbudza wielka determinacja "możnych tego świata"
    w ratowaniu tego bajzlu. Ciekawe do czego jeszcze się można posunąć? :-)