  • 1. Data: 2002-10-17 14:25:55
    Temat: Lokata - gdzie?
    Od: "tom" <t...@i...pl>

    W jakim banku najlepiej ulokowac 20000zl na rok?

  • 2. Data: 2002-10-17 14:38:50
    Temat: Re: Lokata - gdzie?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "tom" <t...@i...pl> wrote in message
    > W jakim banku najlepiej ulokowac 20000zl na rok?

    po co w banku ?
    nie lepiej AIG lub www.seb.pl ?

    bezpiecznie i korzystniej

    a najlepiej podziej sumę na kilka części (na przykład 4 równe)
    10 tys w bezpieczny fundusz obligacji
    5 tys w EUR na lokatę w banku
    5 tys (lub nieco mnie) na fundusz inwestycyjny akcji - np SEB4

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-10-17 18:38:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "tom" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim banku najlepiej ulokowac 20000zl na rok?

    w najbliższym dużym. Np PKO BP

  • 4. Data: 2002-10-17 18:54:53
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    Ewentualnie kup jednostki uczestnictwa funduszu gotówkowego np ING, DWS
    Jeśli lubisz tracić kup obligacje, albo akcje.
    Mozesz też pożyczyć znajomemu na procent

  • 5. Data: 2002-10-17 19:00:34
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > w najbliższym dużym. Np PKO BP

    ROTFL

    Najlepiej w takim, ktory daje najwyzszy procent
    - najprawdopodobniej Lukas, ew. Multibank ale
    mozna tez znalezc lokaty "promocyjne" np. DB24
    ma fajna lokate na 6,25% na 24 tygodnie i Citi
    tez czesto ma rozne promo.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-10-17 19:06:36
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    [........]
    > Mozesz też pożyczyć znajomemu na procent

    to jest akurat w obecnych czasach chyba najlepszy sposób pomnożenia
    oszczędności
    sam chętnie pożyczyłbym od kogoś 5000 zł na 3 miesiące na 8% z kapitalizacją
    miesięczną - po co dawać bankowi 12,5% i jeszcze Państwu podatek ?

    jeśli będą chętni to zapraszam na priva

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-10-17 19:11:32
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - najprawdopodobniej Lukas, ew. Multibank ale
    > mozna tez znalezc lokaty "promocyjne" np. DB24
    > ma fajna lokate na 6,25% na 24 tygodnie i Citi

    Smiej się dalej!!!
    Dużo na tym zyska ????????????

    Jaka za rok będzie róznica oprocentowania ????
    Może powinien kupić Euro ?
    Albo franki szwajcarskie czy złoto (gdyby miała być wojna światowa)

    =========
    Chyba źle nacisnąłem i niepotrzebnie wysłałem to na priv. Przepraszam
    przedpiścę

  • 8. Data: 2002-10-17 19:23:03
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > =========
    > Chyba źle nacisnąłem i niepotrzebnie wysłałem to na priv. Przepraszam

    Jak się nie boicie proponuję SKOK; oprocentowanie powyżej 8% i lepiej. Radzę
    sprawdzić.

  • 9. Data: 2002-10-17 21:38:52
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Może powinien kupić Euro ?
    >Albo franki szwajcarskie czy złoto (gdyby miała być wojna ?wiatowa)

    Oooo !
    A dlaczego nie kupic zlotowek ?
    Za Euro lub CHF ?

    pzdr
    wkg

  • 10. Data: 2002-10-18 07:22:08
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    no wyslales na priva - fakt :-)))

    > Smiej się dalej!!!
    > Dużo na tym zyska ????????????

    Nie rozumiem po prostu dlaczego ma to byc Twoim zdaniem
    "duzy bank" - kazdy depozyt do 18 tys Euro jest
    gwarantowany przez BFG czyli jest tak samo bezpieczny
    w PKO BP jak i w Lukasie.

    Bo jeśli pod ręką nie ma tych ciut wyżej oprocentowanych (a różnice są
    poniżej 1%), to PKO BP jest wystarczające dobre. Ten bank upadnie ostatni. A
    z BFG bardzo długo się czeka. Przy 20 tys zł zwrot będzie mniejszy niż
    włożony wkład.
    Gdyby autor wątku miał konta w lepszych bankach nie zadałby tego pytania i
    tę forsę po prostu w jakimś e-banku trzymał.
    Im dłużej będzie się zastanawiał, tym mniej bedzie miał odsetek.
    Jak wcześniej pisano oprócz banków są inne alternatywy lokowania.
    Wybór należy do klienta.

    Ja zaś zwracam uwagę, że bardzo zbliżyły się odsetki w różnych bankach