  • Data: 2015-11-26 12:50:56
    Temat: Re: Lokata 3,25% na 4mce w Idei
    Od: art3k <u...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-26 o 12:37, b...@o...pl pisze:

    > Odnawiają się bodajże na 0,1% jako lokata standardowa 3 m-ce.
    > Z blokadą zmiany na nieodnawialną w systemie transakcyjnym spotkali się
    > podobno użytkownicy nowej wersji Idea Cloud. Zmiana jest możliwa przez
    > infolinię.

    parę dni temu rozmawiałem o tym z dezinfolinią, wg dezinformatora
    możliwość zmiany jest od ok. połowy listopada zablokowana, a jedyna
    możliwość odzyskania pieniędzy, to zerwanie lokaty w dzień po jej
    zakończeniu/odnowieniu.
    hehe, sam dezinormator przyznał, że odnowiony % jest żenująco niski ..

    --
    art3