  • Data: 2007-10-09 05:39:31
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 00:35:26 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    > Dnia Mon, 08 Oct 2007 09:39:56 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    [...]
    > Jak duży masz ten dysk do backupów i co kopiujesz? Cały twardy dysk, czy
    Wystarczający.
    > tylko wybrane pliki?
    Różnie.
    > Przyrostowo, czy kopiujesz całość?
    Różnie.

    > Ja używam Windows, a Linuxa znam tylko na poziomie użytkownika, więc w
    > moim przypadku własnoręczne pisanie skryptów odpada.

    Ale to chyba nie mój problem?
    Poza tym swego czasu używałem czegoś co się abakt nazywa. Co prawda już
    nie rozwijany, ale paru znajomym został skonfigurwany do poziomu "tą
    ikonkę na pulpicie kliknij raz dziennie" i działa do dziś.

    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW