  • 11. Data: 2003-04-28 20:34:53
    Temat: Re: Logowanie do mBanku - juz dziala !!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Owoc" <s...@d...agh.edu.plspam> napisał w wiadomości
    news:b8jhhq$fqs$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Heh moze bede pierwszy ;))

    A powiedzcie mi - bo nie jestem na bieżąco. Czy ten serwis wyblakł po
    ostatniej zmianie? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-04-28 23:32:32
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Slawek Owoc wrote:
    > Heh moze bede pierwszy ;))

    Witam,

    czytam i czytam i oczom nie wierze. Mysle - sprawdze z Wawy jak to
    chodzi :)

    1) 6 193.41.230.249 (193.41.230.249) 5.809 ms 5.623 ms 5.745 ms -
    rewelacja - ale zobaczmy z browsera...
    2) https://www.mbank.com.pl - nic... nic...nic.. dziwne... zobaczmy fw
    3) fw log: to g....... strona mbanku juz nie wiem ktory raz ciagnela 1.2
    BM z *.verisign.com - certyfikat SSL... nie wiem jak oni zrobili
    https:// w mBanku, ale jakos mi nigdzie w zadnej firmie od ponad 7 lat
    tak sie nie robilo :P r0tfl :)))
    4) po sciagnieciu hula rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam,

  • 13. Data: 2003-04-29 08:17:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2003 22:34:53 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >A powiedzcie mi - bo nie jestem na bieżąco. Czy ten serwis wyblakł po
    >ostatniej zmianie? :-)

    bałem się, że mi się wzrok psuje, ale widzę, że to nie to (lub
    epidemia :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2003-04-29 09:52:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> napisał w

    > NIe żartuję! Hula aż miło - jest 21.10

    A ja dzisiaj dwukrotnie próbowałem się zalogować i dwukrotnie dostałem
    komunikat, że jest błędne hasło! Drugie hasło wklepywałem z najwyższą
    ostrożnością, więc na pewno było dobre!
    Prawdę mówiąc, jestem trochę wystraszony. Jak mi trzeci raz wyrzuci
    błąd, to na pewnie kilki dni jestem pozbawiony dostępu do konta :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 15. Data: 2003-04-29 12:29:19
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:

> [...]
    > Prawdę mówiąc, jestem trochę wystraszony. Jak mi trzeci raz wyrzuci
    > błąd, to na pewnie kilki dni jestem pozbawiony dostępu do konta :(

    Coś im w tej kwestii wysiada. Ostatnio w ten sposób zablokowałem sobie
    dostęp prze net, a jestem (prawie) pewien, że wpisywałem dobrze
    (szczególnie ten trzeci raz to się tak starałem patrzeć co robię, że aż
    mi oczy na wierch wychodziły ;)
    Ale to nie koniec świata. Zadzwoniłem do mLinki i odblokowałem sobie
    dostęp. Napyskowałem też, że mi zablokowało nie z mojej winy - choć bez
    przekonania, bo sądziłem, że człowiek (czyli w tym momencie) bywa jednak
    bardziej zawodny, niż maszyna. Jak jednak widzę może być tez tak, że to
    jednak maszyna tym razem zawala sprawę.

    pzdrw