  • 1. Data: 2006-03-03 20:28:20
    Temat: Linia kredytowa w PeKaO SA
    Od: "Ar." <n...@o...pl>

    Jaka moze byc maksymala linia kredytowa w PeKaO SA? Jak jest liczona?

    Ar.

  • 2. Data: 2006-03-04 13:12:25
    Temat: Re: Linia kredytowa w PeKaO SA
    Od: "slivker" <s...@o...pl>

    5 x średnie miesięczne stałe wpływy

  • 3. Data: 2006-03-06 17:43:47
    Od: Mirek Ptak <n...@o...pl>

    Dnia 2006-03-04 14:12, coś mnie podkusiło, żeby odpisać na post od slivker:
    > 5 x średnie miesięczne stałe wpływy

    Chyba żarty... Jak się starałem to dostałem niecałe 1,5x...
    Uciekłem juz od nich, a w nowym marmurku się nie staram... - wystarczy
    mi to co mam w mBanku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl

  • 4. Data: 2006-03-06 19:07:49
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > --
    > Mirek Ptak
    > kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl

    Zwykle na początku bank daje mniej niż maksa. Ale po kilku miesiącach można
    wystąpić o "podwyżkę". Jakiś czas temu na koncie VIP miałem nawet x 9.

  • 5. Data: 2006-03-07 17:15:14
    Od: Mirek Ptak <n...@o...pl>

    Dnia 2006-03-06 20:07, coś mnie podkusiło, żeby odpisać na post od rsa127:

    > Zwykle na początku bank daje mniej niż maksa. Ale po kilku miesiącach można
    > wystąpić o "podwyżkę". Jakiś czas temu na koncie VIP miałem nawet x 9.

    Miałem tam konto ponad 3 lata z dużym dochodem - juz nie mam (konta :)
    ), po prawdzie większe mi nie było potem potrzebne, ale starałem sie o x3

    Pozdrawiam - Mirek