  • 1. Data: 2006-03-03 15:22:20
    Temat: Krotkoterminowa Inwestycja w fundzusze
    Od: "pik" <p...@p...pl>

    W swojej naiwnosci pozwole sobie zapytac szanownych kolegow czy inwestycja
    na okres kwoty okolo 15k zl w fundusze inwestycyjne jest w stanie przyniesc
    zyski wieksze niz na standardowej lokacie (ok 3,2 %)?

    pozdrawiam

    pik

  • 2. Data: 2006-03-03 15:28:03
    Temat: Re: Krotkoterminowa Inwestycja w fundzusze
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "pik" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyniesc
    > zyski wieksze niz na standardowej lokacie (ok 3,2 %)?

    może
    ale może i przynieść stratę

  • 3. Data: 2006-03-03 15:31:26
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

> [...]
    > przyniesc
    > zyski wieksze niz na standardowej lokacie (ok 3,2 %)?

    swoja droga - ciekawe jaki okres miales na mysli ;-)
    imho - z zasady - na krotki okres nie

  • 4. Data: 2006-03-03 18:05:49
    Od: "pik" <p...@p...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl____> napisał w wiadomości

    > swoja droga - ciekawe jaki okres miales na mysli ;-)
    > imho - z zasady - na krotki okres nie

    a mialem na mysli okres 2 miesiecy :)
    sledzac notowania i ogladajac "barometr" inwestora w onecie - sadzeic mozna
    ze bedzie zysk srednio okolo 10%.

  • 5. Data: 2006-03-03 18:36:18
    Od: "Tomasz B." <d...@w...pl>

    > a mialem na mysli okres 2 miesiecy :)
    > sledzac notowania i ogladajac "barometr" inwestora w onecie - sadzeic
    > mozna ze bedzie zysk srednio okolo 10%.

    a śledząc prognozy pogody miala być łagodna zima?
    Tomek

  • 6. Data: 2006-03-03 20:52:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 3 Mar 2006 19:05:49 +0100, "pik" <p...@p...pl> wrote:

    >a mialem na mysli okres 2 miesiecy :)
    >sledzac notowania i ogladajac "barometr" inwestora w onecie - sadzeic mozna
    >ze bedzie zysk srednio okolo 10%.

    ostatnio bawiłem się trochę SFI w mbanku i po 38 dniach otrzymałem
    następujące stopy zwrotu w stosunku rocznym (już po obelkowaniu):

    Unikorona Pieniężny 3,98%
    DWS Płynna Lokata 4,46%
    Skarbiec Depozytowy 12,14%

    ale z tym Skarbcem to dużo szczęścia, bo po parunastu dniach wartość
    inwestycji była nawet mniejsza niż cena zakupu, potem się jakoś
    odbiło.
    Tym niemniej każdy z tych wyników jest lepszy niż lokata (przypominam,
    to są procenty "na rękę")

    PG

  • 7. Data: 2006-03-04 02:55:11
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tym niemniej każdy z tych wyników jest lepszy niż lokata (przypominam,
    > to są procenty "na rękę")

    mp wysrapil fart i przypadek, np max wartosc wig od jej poczatku istnienia i
    tylko tyle