  • 11. Data: 2002-06-05 19:14:11
    Temat: Re: Limity kredytowe kart VISA w CITI
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> wrote in message
    news:adkt2c$2p8$1@topaz.icpnet.pl...
    > Lukasz <g...@p...onet.pl> pisze:
    >

    > Lukas KK VC limit = 3 x dochod deklarowany; nie chcialem takiego duzego,
    > to pani poradzila zeby zadeklarowac nizszy dochod :)

    No prosze, a ja w Lukasie dostalem 1x zarobki netto, jak po 8 m-cach
    poprosilem o zwiekszenie limitu (oczywiscie po drodze wszystko zawsze
    splacalem w terminie), to dostalem 1.5x zarobki netto :-(

    mcp

  • 12. Data: 2002-06-05 19:58:08
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    mcp <r...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    > poprosilem o zwiekszenie limitu (oczywiscie po drodze wszystko zawsze
    > splacalem w terminie), to dostalem 1.5x zarobki netto :-(

    A te zarobki gdzie przychodziły? Bo u mnie do mBanku. Na Lukasie nie
    było stałych dochodów. Za to było trochę lokat, i to mogło zadecydować.

  • 13. Data: 2002-06-06 18:45:36
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > poprosilem o zwiekszenie limitu (oczywiscie po drodze wszystko zawsze
    > splacalem w terminie), to dostalem 1.5x zarobki netto :-(

    Ja natomiast w Lukasie dostalem 70% zarobkow brutto limitu na KK... Nie
    prosilem jeszcze o podwyzszenie, ale raczej mi nie jest potrzebne.

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 14. Data: 2002-06-08 09:10:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 5 Jun 2002 11:31:12 +0200, "Jan Słupicki"
    <j...@p...pl> wrote:
    > Kartę spłacam na bierząco
    >(nic nie zostaje na kolejny miesiąc).
    >Czy ktoś może mnie oświecić co nimi kierowało ?

    Nie chca za darmo Cie kredytowac na jeszcze wieksze kwoty ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl