  • 1. Data: 2002-06-04 21:02:43
    Temat: Przelew do UK
    Od: g...@w...pl (Garion)

    Witam
    Czy mozecie mi powiedziec jak tanio i w miare szybko (wazniejsza jest
    jednak cena niz szybkosc) przeslac kilkaset funtow na konto bankowe w Anglii?
    Jaki bank moze zrealizowac taka operacje (kazdy?) i ile to kosztuje
    (wplata funtow przy okienku bo nie mam konta dewizowego).

    Pozdrawiam
    Patryk

  • 2. Data: 2002-06-05 07:08:16
    Temat: Re: Przelew do UK
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Garion" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki bank moze zrealizowac taka operacje (kazdy?) i ile to kosztuje
    > (wplata funtow przy okienku bo nie mam konta dewizowego).

    Jeśli prywatnie to polecam nielubiany przez wielu PKO BP.

    BaLab