  • 1. Data: 2002-06-05 09:31:12
    Temat: Limity kredytowe kart VISA w CITI
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    Mam w CITI kartę visa clasic od ponad 1.5 roku.
    Miałem limit w wysokości ~90% zarobków brutto.
    Po roku podnieśli mi limit o 17% (chyba za staż :-)
    tak że limit był w wysokości 105% zarobków brutto.
    Ostatnio zarobki mi wzrosły o 70%, więc złozyłem
    wniosek o podwyższenie limit - odmówili mi, nie chcieli
    też uzasadnić odmowy. Kartę spłacam na bierząco
    (nic nie zostaje na kolejny miesiąc).
    Czy ktoś może mnie oświecić co nimi kierowało ?
    Teraz rozglądam się za innym bankiem - jakie
    są zwykle stosunki między limitem a dochodem ?

    ----
    Jan Słupicki

  • 2. Data: 2002-06-05 10:46:35
    Temat: Re: Limity kredytowe kart VISA w CITI
    Od: "Lukasz" <g...@p...onet.pl>

    sprawdź ofertę WBK BZ.... są tańsi i działają be ukrytych opłat :)

  • 3. Data: 2002-06-05 11:30:45
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Wed, 5 Jun 2002 11:31:12 +0200, "Jan Słupicki"
    <j...@p...pl> wrote:

    >te? uzasadni? odmowy. Kart? sp?acam na bierz?co
    >(nic nie zostaje na kolejny miesi?c).
    >Czy kto? mo?e mnie o?wieci? co nimi kierowa?o ?

    za szybko splacasz :)
    nie moga na Tobie zarobic jeszcze wiecej...

    Rysiek

  • 4. Data: 2002-06-05 11:35:08
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Lukasz <g...@p...onet.pl> pisze:

> [...]

    Lukas KK VC limit = 3 x dochod deklarowany; nie chcialem takiego duzego,
    to pani poradzila zeby zadeklarowac nizszy dochod :)

  • 5. Data: 2002-06-05 15:39:02
    Temat: Odp: Limity kredytowe kart VISA w CITI
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

    Użytkownik JR <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@4...com..
    .

    > za szybko splacasz :)
    > nie moga na Tobie zarobic jeszcze wiecej...

    dokladnie po co ci podnosic limit jak i tak splacasz wszystko w calosci,
    zadnego z ciebie pozytku :)))

    pozdrawiam
    R.

  • 6. Data: 2002-06-05 16:41:13
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    "Jan Słupicki" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > wniosek o podwyższenie limit - odmówili mi, nie chcieli
    > też uzasadnić odmowy. Kartę spłacam na bierząco

    moze masz karte srebrna i juz max. limit dla srebrnej? (10,000 chyba)
    ja tez splacam calosc systematycznie od samego poczatku (troche dluzej niz Ty)
    i co jakis czas mi cos proponuja ;-) np. druga karte na polowe limitu,
    potem zlota karte... raczej nie weszylbym w tym splacaniu i niezarabianiu
    na kredycie przez Citi problemu. Przy wiekszym kredycie wzrasta ich szansa
    na odsetki ;-)
    zawsze mozesz zrezygnowac z karty i wystpic o nowa juz z nowym zaswiadczeniem
    o zaobkach ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2002-06-05 16:44:25
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    > dokladnie po co ci podnosic limit jak i tak splacasz wszystko w calosci,
    > zadnego z ciebie pozytku :)))

    Dlatego na mój rozum powinni mi podnieść ten limit :-)

    --
    Jan Słupicki

  • 8. Data: 2002-06-05 16:45:44
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Lukas KK VC limit = 3 x dochod deklarowany; nie chcialem takiego duzego,
    > to pani poradzila zeby zadeklarowac nizszy dochod :)

    Właśnie nad Lukasem się zastanawiam ...
    Czy ten dochód to liczony brutto czy netto ?

    --
    Jan Słupicki

  • 9. Data: 2002-06-05 17:46:25
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś może mnie oświecić co nimi kierowało ?
    Citi always sleeps!

  • 10. Data: 2002-06-05 17:47:49
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > Dlatego na mój rozum powinni mi podnieść ten limit :-)
    Ale Citi ma swój rozum. Interchange im nie wystarcza.