  • 1. Data: 2003-06-27 12:40:34
    Temat: Limit dzienny w Lukasie :-) i VISA INTERNATIONAL
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    "Data 2003-06-27, 12:20:36
    Temat ODP:Limit dzienny
    Treść Limit dzienny do wypłaty z bankomatów kartą płatniczą Visa Electron
    wynosi 2000 PLN, i jest on ustalony przez VISA INTERNATIONAL. Za wypłatę
    pieniędzy z konta w placówce bankowej zostanie pobrana prowizja w wysokości
    5 PLN. Pozdrawiam
    Autor W.Stempniewicz"

    Jak to się dzieje, że ta sama VISA INTERNATIONAL ustaliła limit dzienny w
    wysokości 5000 zł dla mBanku?

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-27 13:13:13
    Temat: Re: Limit dzienny w Lukasie :-) i VISA INTERNATIONAL
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Jun 2003 14:40:34 +0200 "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    wrote:

    > "Data 2003-06-27, 12:20:36
    > Temat ODP:Limit dzienny
    > Tre?? Limit dzienny do wyp?aty z bankomatów kart? p?atnicz? Visa Electron
    > wynosi 2000 PLN, i jest on ustalony przez VISA INTERNATIONAL. Za wyp?at?
    > pieni?dzy z konta w placówce bankowej zostanie pobrana prowizja w wysoko?ci
    > 5 PLN. Pozdrawiam
    > Autor W.Stempniewicz"

    Kto Ci to sprzedal?

  • 3. Data: 2003-06-27 13:58:52
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr Solarz wrote:
> [...]

    Albo to jakaś gigantyczna bzdura, albo Visa faktycznie ingeruje w limity
    dzienne - zezwalając na wysokie limity tym bankom, które spełniają
    jakieś-tam kryteria (bezpieczeństwa?).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-06-27 16:47:58
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    a jak to się dzieje że "Visa" dała wolną rękę w przyznawaniu limitów
    INTELIGO?
    np ja nie mam dziennego limitu.

    > Albo to jakaś gigantyczna bzdura, albo Visa faktycznie ingeruje w limity
    > dzienne - zezwalając na wysokie limity tym bankom, które spełniają
    > jakieś-tam kryteria (bezpieczeństwa?).

    być może Visa po negocjacjach faktycznie ustaliła razem z Lukas Bankiem że
    będzie taki limit:)
    np.PKO BP nadal daje limity dzienne rzędu 500zł i jakiś dodatkowo tygodniowy
    limit, ale można go sobie zwiększyć (po negocjacjach), a ostatnio w KB
    zwiększyłem sobie limit do 5000pln na maestro:)

    wogóle Lukas to jest bardzo dziwna banka, spróbuj zrobić przelew z internetu
    taki żeby na koncie zostało nie więcej niż 200zł, blokują automatycznie
    kartę i przez nawet dwa dni nie można korzystać z pozostałych pieniędzy
    (weekend), to jest paranoja, ja nie chcę mieć doczynienia z tym bankiem
    nigdy więcej!

    Pozdrawiam,
    MK

  • 5. Data: 2003-07-01 07:29:57
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    wrote:
> [...]
    > wynosi 2000 PLN, i jest on ustalony przez VISA INTERNATIONAL. Za wyp?at?
    > pieni?dzy z konta w placówce bankowej zostanie pobrana prowizja w

    Kto Ci to sprzedal?

    Jest to oficjalna odpowiedź pracownika Banku na zapytanie, które zadałem
    poprzez e-bank.

    Piotrek