  • 11. Data: 2015-10-26 14:55:43
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:

    > A możesz zdradzić dlaczego?

    bo np. wymaga posiadania i opłacania telefonu?

  • 12. Data: 2015-10-26 15:01:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 14:16:44 +0100, Olin napisał(a):

    > Skąd te niepokojące wiadomości?

    Sam sobie odpowiem:
    http://www.vwbank.pl/informacje-korporacyjne/aktualn
    osci/1196.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 13. Data: 2015-10-26 15:34:51
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-26 o 12:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A na nowym smartfonie pojdzie ?
    > Android niby tez java, ale j2me to nie ma.
    >
    > J.

    Działa - na lizaku też

  • 14. Data: 2015-10-26 15:38:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-26 o 09:08, Olin pisze:

    > W VW banku nadal obowiązuje token.
    > W Inteligo zdrapywane numerki.

    Zdrapka w Inteligo jest OK
    w Eurobanku token

    A w mBąku mam dalej liste hasel jednorazowych ;)

    Pozdro

  • 15. Data: 2015-10-26 15:40:50
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-26 o 09:45, J.F. pisze:

    > W mbanku jeszcze niby sa, ale jedna lista - 19 zl.

    Kiedys tam kosztowało to piataka
    ale mam jeszcze chyba 1 "nówke" nie aktywowaną ;)

    - ruch w mBąku mam znikomy na rachunki obce

  • 16. Data: 2015-10-26 15:43:10
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-26 o 14:55, witek pisze:

    > bo np. wymaga posiadania i opłacania telefonu?

    To polecam karte z playa z taryfą fresh
    doładowanie za piataka i można przez rok odbierać ;)

  • 17. Data: 2015-10-26 17:12:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    > bo np. wymaga posiadania i opłacania telefonu?

    Ja mam token bez telefonu.

  • 18. Data: 2015-10-26 19:03:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldek wrote:

    > To polecam karte z playa z taryfą fresh
    > doładowanie za piataka i można przez rok odbierać ;)

    tam gdzie nie ma zasięgu też?
    jak sie rozładuje też?
    jak zapomnisz zabrać też?
    Działa również w czasie podróży za granicą?
    i daje sie schować w przegródce na karty kredytowe?

    wez wyciagnij antenkę i wsadź sobie ten telefon wiesz gdzie.
    :)
    w zyciu nie otworzę konta tam gdzie wymagany jest sms do kazdej nawet
    pierdolkowej operacji (a najlepiej zdrapka też nie).

  • 19. Data: 2015-10-26 19:03:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Ja mam token bez telefonu.