  • 1. Data: 2005-02-22 15:10:15
    Temat: Likwidacja konta w Pekao SA.
    Od: "Emsystem" <emsystem[wytnij]@wp.pl>

    Witam.
    Na dniach będę likwidował konto w Pekao SA.
    Czy mam zaopatrzyć się w większą ilość środków uspokajających ? ;-)
    Czy może coś się zmieniło w tej materii na lepsze ?

    Bo po tym, co wyczytałem w archiwum, to wydaje mi się, że będą potrzebne.

    Pozdrawiam
    Em

  • 2. Data: 2005-02-22 15:14:58
    Temat: Re: Likwidacja konta w Pekao SA.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Emsystem wrote:
> [...]
    > Czy może coś się zmieniło w tej materii na lepsze ?
    >
    > Bo po tym, co wyczytałem w archiwum, to wydaje mi się, że będą potrzebne.

    Bez przesady.
    Wybierz sobie jakiś malutki oddzialik, gdzie nie ma ludzi. Tam zwykle
    panie mają więcej czasu, nawet na pogadanie o pogodzie.
    Wszystkie papierki, które podpisujesz, od razu bierz ksero.
    Przyda się za rok przy składaniu reklamacji za naliczone opłaty za
    prowadzenie "zamkniętego" rachunku. :)

  • 3. Data: 2005-02-22 16:39:57
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Na dniach będę likwidował konto w Pekao SA.
    > Czy mam zaopatrzyć się w większą ilość środków uspokajających ? ;-)
    > Czy może coś się zmieniło w tej materii na lepsze ?

    Ja zamykałem w małym oddziale konto walutowe, pani była bardzo miła, 10min.
    i po sprawie.

    owp

  • 4. Data: 2005-02-22 17:37:44
    Od: "beginner" <b...@o...pl>

    Likwidowałem w zaszłym miesiącu. Pani powiedziała mi, że mogę to zrobić
    tylko tam gdzie założyłem konto. Ponieważ jest to ze 100km od oddziału w
    którym byłem, nie dałem za wygraną, tylko poszedłem do drugiej pani
    (obsługiwały klientów dwie), ta druga z kolei powiedziała, że można, i
    załatwiłem sprawę (przesłali dokumenty pocztą do drugiego oddziału). Tak
    więc, najszybciej i najmniej gadania jest, gdy zamyka się w tym samym
    oddziale, gdzie konto było otwierane...
    I trzeba mieć ze sobą wszystkie karty (również pełnomocników).

  • 5. Data: 2005-02-22 17:57:53
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "beginner" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I trzeba mieć ze sobą wszystkie karty (również pełnomocników).

    nie trzeba. W momencie gdy pani wyciagnie po nie reke mowisz ze chcesz
    zglosic blokade bo zgubiles. Dostajesz dodatkowych papierkow sztuk kilka i
    po sprawie. plastik mozesz powiesic pod lusterkiem na pamiatke.
    Przetestowane osobiscie w slaskim.

  • 6. Data: 2005-02-22 19:34:28
    Od: "komiago" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy może coś się zmieniło w tej materii na lepsze ?
    >
    > Bo po tym, co wyczytałem w archiwum, to wydaje mi się, że będą potrzebne.

    Łyknij ze 2 fiolki !
    Ja likwidowałęm w zeszłym roku (na szczęście) , i udało mi się za 3 razem.
    1 raz przeprowadzałem wypłate z bankomatu 4 dni przed i niechcieli mi zamknąć konta
    2 raz zawiesił się komputer
    3 raz udało się ale z przebojami.
    A było to tak : Oddałem karty , wypełniłem kilka druków, i gdy na pytanie
    dlaczego likwiduję konto odpowiedziałem : a co to panią obchodzi , "Pani" bardzo
    się zdenerwowała i zagroziła mi ,że jak nie podam jakiegoś powodu to będę musiał
    osobiście udać się osobiście do dyrektora banku (nie blefowała bo mój kolega tak
    zrobił) , ja się nad nią zlitowałem i już miałem tego dość , także podałem : ze
    względu na niską jakość usług"

    Zapisałem się do Lukasa i jestem szczęśliwym człowiekiem !!!

    komiago

  • 7. Data: 2005-02-22 20:09:53
    Od: "Przemysław \"Barnaba\" L." <z...@a...mail>

    komiago napisał(a):

> [...]
    > zrobił) , ja się nad nią zlitowałem i już miałem tego dość , także podałem : ze

    To jest wymóg regulaminowy, na który zgadzam się przy podpisywaniu umowy
    o prowadzenie rachunku. Swoją drogą dobrze wiedzieć z tym Dyrektorem, w
    przyszłym miesiącu zamierzam zamknąć konto w Pekao SA (i całkowicie
    przenieść sie do mBanku, w którym i tak jestem od blisko 3 lat) i bardzo
    chętnie porozmawiam z Dyrektorem o powodach likwidacji rachunku w jego
    banku. Dzięki za taką informację, wobec tego nie podam Pani W Okienku
    powodu :) a co tam, mam czas...

  • 8. Data: 2005-02-22 22:05:46
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/22/2005 04:10 PM, Użytkownik Emsystem napisał:
    > Witam.
    > Na dniach będę likwidował konto w Pekao SA.
    > Czy mam zaopatrzyć się w większą ilość środków uspokajających ? ;-)

    wez kanapki i jakis telewizorek :) Ja w malym oddziale (nawet malo ludzi
    bylo) likwidowalem ponad 2 godziny

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 9. Data: 2005-02-22 22:37:31
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 22 Feb 2005 23:05:46 +0100, "|<onrad"
    <b...@b...tren.dy> wrote:

    >wez kanapki i jakis telewizorek :) Ja w malym oddziale (nawet malo ludzi
    >bylo) likwidowalem ponad 2 godziny

    jesli juz musisz likwidowac jakies konto, to polecam Rajzenfajzen :)
    Jest najlepszy jesli chodzi o likwidacje konta - od reki w 2 minuty.
    Zero formularzy do wypelnienia, kart nie chca (pan sam zasegurowal,
    zebym sobie zostawil na pamiatke), od razu znika z netu. po prostu
    rewelacja.

    G.

  • 10. Data: 2005-02-22 23:55:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

> [...]
    > Zero formularzy do wypelnienia, kart nie chca (pan sam zasegurowal,
    > zebym sobie zostawil na pamiatke), od razu znika z netu. po prostu

    Chyba sobie specjalnie u nich konto założę, żeby zlikwidować...

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****