  • 11. Data: 2002-04-30 14:05:59
    Temat: Re: Likwidacja konta w Inteligo.
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    news:aam3ft$snl$1@news.tpi.pl...

    > :-) po prostu zadbaj by miec zerowy stan konta, nie uzywaj go, zadzwon by
    > zdeaktywowc karrte planicza - gdy masz stan zerowy - to oplat nie obieraja
    > zamkniecie nic nie kosztuje jesli tak postanowisz :-)

    Zauważmy jednak, że przypis o niepobieraniu opłat miesięcznych dotyczy tylko
    klientów mających średnie miesięczne saldo równe zero złotych PRZEZ CAŁY
    OKRES ROZLICZENIOWY! Czyli należy wyzerować konto przed rozpoczęciem danego
    okresu miesięcznego, lub w pierwszym dniu danego okresu miesięcznego...

    Druga sprawa - likwidacja karty VE nie jest konieczna - już tłumaczyłem.
    Zgodnie z regulamiem, bank zamyka wydane karty po otrzymaniu wypowiedzenia.
    Czyli nie ma prawa nawet pobrać opłaty z góry za następny okres
    rozliczeniowy, skoro sam zamknął kartę i dana usługa jest nieaktywna.

    W ogóle inteligo postępuje tak, że w okresie wypowiedzenia nie pobiera już
    opłat za VE, ani za prowadzenie konta, czy serwis SMS. I mówiły to osoby
    "nad" konsultantami...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 12. Data: 2002-04-30 14:08:44
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Mają prawo pobrać to pewnie pobiorą. Ja konto zamknęłam u nich, zaraz

    Ech, ludzie, czytajcie TOiP całe!!!

    Klinet, który posiada średnie miesięczne saldo = 0 nie jest klinetem
    aktywnym i opłaty miesięczne pobierane nie będą. Nie podlega to dyskusji,
    HOWGH!

    > jak wprowadzili TiOP z opł. za konto. Zgodnie z ich regulaminem musisz
    > wysłać deklarację zamknięcia konta listem poleconym, a czas
    > wypowiedzenia umowy to 30 dni. Ja niby wyslalm na poczatku marca, ale
    > chyba mają balagan jak inne banki, bo do tej pory wysyłają wyciągi.

    No i prawidłowo. Powiedzmy do początku kwietnia był rachunek otwarty. No na
    zakończenie wyślą Ci wyciąg...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 13. Data: 2002-04-30 14:11:59
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > kosztuje, a moze sie kiedys przyda ? chyba ze to firmowe, bo za firmowe
    > oplate pobieraja podobno nawet przy zerowym-pewnie kasuja wstecz przy
    > pierwszym wplywie na konto-ale nie wiem jak -bo ilinia tez nie wie
    dokladnie
    > :-)

    Przecież nic prostszego - wysttarczy zerknąć w ichnią TOiP - konta firmowe.
    Jest tam coś takiego:

    a.. Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.
    Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN.

    I chyba wszystko jasne, że działa to analogicznie, jak w przypadku kont
    indywidualnych.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 14. Data: 2002-04-30 14:13:32
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Ale jeszcze raz reasumując cały temat:

    Zgodnie ze słowami inteligo, opłaty miesięczne za prowadzenie konta, za
    serwisy SMS, czy za kartę Visa Electron w okresie wypowiedzenia nie są
    pobierane.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 15. Data: 2002-04-30 14:27:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy jak chcem zlikwidować konto w Intelligo czekają mnie jakieś
    > niespodzianki?
    > Pobierają jakieś opłaty albo coś w tym stylu?
    > Adam

    Za kazdy dzien istnienia konta 15 zl. Iloczyn do zwortu.

  • 16. Data: 2002-04-30 16:18:43
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale jeszcze raz reasumując cały temat:
    >
    > Zgodnie ze słowami inteligo, opłaty miesięczne za prowadzenie konta, za
    > serwisy SMS, czy za kartę Visa Electron w okresie wypowiedzenia nie są
    > pobierane.

    Rozumiem, ze majac aktywne konto osobiste oraz nieaktywne firmowe, nie ma
    potrzeby likwidowania tego firmowego (a nuz sie kiedys przyda) w celu obrony
    przed pobieraniem oplaty za jego prowadzenie jesli w ostatnim okresie nie
    bylo na nim zadnej operacji i saldo wynosilo caly czas 0 PLN, tak ?

    Marek

  • 17. Data: 2002-04-30 16:22:35
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przed pobieraniem oplaty za jego prowadzenie jesli w ostatnim okresie nie
    > bylo na nim zadnej operacji i saldo wynosilo caly czas 0 PLN, tak ?

    A ciekawe pytanie teoretyczne. Co by bylo gdyby byly operacje, a pomimo to
    srednie saldo wynosilo 0. Tzn tego samego dnia wplyw i wyplyw :).

    Marek

  • 18. Data: 2002-04-30 17:19:07
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

> [...]
    > Czyli nie ma prawa nawet pobrać opłaty z góry za następny okres
    > rozliczeniowy, skoro sam zamknął kartę i dana usługa jest nieaktywna.

    dlatego namawialem pytajacego nie do zamykania konta - ale o zadbanie by nie
    bylo platnej w sumie karty oraz pozostawienie zerowego salda - zamknac
    zawsze mozna w dowolnym pozniejszym okresie

  • 19. Data: 2002-04-30 19:06:52
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > A ciekawe pytanie teoretyczne. Co by bylo gdyby byly operacje, a pomimo to
    > srednie saldo wynosilo 0. Tzn tego samego dnia wplyw i wyplyw :).

    Spełnia to warunek podany w obowiązującej TOiP, czyli średnie miesięczne
    saldo równe zero.

    Ale uwaga - kwota musiałaby być wyksięgowana, czyli albo przelewy
    QuickMoney, albo zwykłe, ale wychodzące jeszcze eliksirem tego samego dnia!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 20. Data: 2002-04-30 19:08:48
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > przed pobieraniem oplaty za jego prowadzenie jesli w ostatnim okresie nie
    > bylo na nim zadnej operacji i saldo wynosilo caly czas 0 PLN, tak ?

    Zgodzę się z drugim członem tego zdania - średnie miesięczne saldo musi być
    równe zero w całym okresie miesięcznym.

    Można to zrobić, zerując rachunek w pierwszym dniu danego okresu
    miesięcznego. Czyli będzie ruch, ale średnie saldo - 0.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl