  • Data: 2005-02-08 13:27:29
    Temat: Re: Likwidacja konta VW Bank Direct
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "inżynier Nowak" news:cuae8a$2n$1@inews.gazeta.pl
    > Dlaczego "pseudo". Masz jakiś kompleks na tle wykształcenia?

    Mam przed imieniem tzw. "magazyniera" (mgr.) i ot tak po prostu nie lubię
    inżynierków. To nie jest żaden kompleks - ot co po prostu wrodzony asympatia
    :)

    > Jak już opanowałeś prace ziemne, to teraz zapoznaj się z urządzeniem pod
    > nazwą telefon. Jak już opanujesz podstawy działenia tego tajemniczego
    > urządzenia, to zadzwoń do banku i się zapytaj.

    W chwili obecnej nie mam takiej możliwości. Pierwsze połączenia będe mógł
    dopiero wykonać ok. godz. 18 gdyż właśnie wtedy skończą mi doprowadzać do
    domciu światłowód.
    Powiesz mi pewnie, że mogę zadzwonić z komory... Owszem mogę ale nie
    dzisiaj. Żoneczka pojechała ze trzy letnim synkiem na wypoczynek a bobasek
    strasznie lubi bawić się moim aparacikiem; ja natomiast nigdy nie potrafię
    mu odmówić więc mu go dałem :P

    Pozdrawiam Inżyniera (zapewne kupionego).