eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLikwidacja Telepekao i terminy › Re: Likwidacja Telepekao i terminy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
    Date: Wed, 19 May 2004 12:30:23 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 38
    Message-ID: <c8feeu$nvf$1@opal.icpnet.pl>
    References: <c8d3d2$gv5$1@inews.gazeta.pl> <c8dbq6$rif$1@korweta.task.gda.pl>
    <c8dcc2$kpm$5@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c9-7.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1084964126 24559 62.21.9.7 (19 May 2004 10:55:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 May 2004 10:55:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:299179
    [ ukryj nagłówki ]


    "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message
    news:c8dcc2$kpm$5@inews.gazeta.pl...

    > Wszystko pocztą wewnętrzną. Dostaniesz nowe konto z takimi samymi
    > warunkami jak miałeś.

    Szczerze nie polecam przeniesienia do Pekao24. Mam tam konto osobiste a
    firmowe w PKO SA z wypowiedzeniem obsługiwane przez CBE PKO SA w Łodzi.
    Rozmawiałem o tym z konsultantem Pekao24 - bank oferuje znacznie gorsza
    funkcjonalność konta od Telepekao24. O dobrej historii przelewów można
    zapomnieć - nie ma możliwości zajrzenia do niektórych zaksięgowanych
    przelewów, do innych można zajrzeć - jest to zupełnie losowe - wg infolinii
    "mają sporo takich sygnałów i pracują nad usunięciem błędu, nie wiedzą
    jednak gdzie leży przyczyna i kiedy zostanie usunięta".

    "Pragniemy jednocześnie podkreślić , że obecnie w Banku Pekao SA wdrażany
    jest nowy system informatyczny. Po zakończeniu prac wdrożeniowych w całym
    Banku możliwe będzie przyspiszenie prac związanych z modyfikacją usługi
    Pekao24."

    "Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem opcji umożliwiającej wyświetlanie
    danych szczegółowych przelewów przychodzących, wszystkich przelewów
    składanych poprzez serwisy usługi Pekao24 oraz usunięciu nieprawidłowości
    związanej z tytułem przelewów przychodzących."

    Poza tym we wpływach widać jedynie "Przelew krajowy międzybankowy" a w
    obciążeniach "Przelew" bez możliwosci sprawdzenia kto wpłacił albo na czyją
    rzecz obciążono rachunek (tu akurat losowo widać i nie widać). Szczegóły
    dostepne są oczywiście na wyciągach albo u konsultanta na infolinii.
    Jak dla mnie testują swój system obsługi na klientach co zresztą widać z
    powyższych cytatów.

    Wg konsultanta różnica pomiędzy kontem osobistym a firmowym bedzie polegała
    na dołączeniu do firmowego zleceń przelewu do ZUS i US. Reszta identyczna.

    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1