  • Data: 2016-06-17 19:00:35
    Temat: Re: Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

    > Budzik, bardzo Cię proszę, spróbuj skorzystać z adresu
    > https://groups.google.com/forum/m i sam sprawdź jak duże możliwości
    > oferuje google, a wtedy pogadamy o delimiterach i pisaniu w
    > jakikolwiek normalny sposób w tym czymś. Tak, wiem, mogę zmienić
    > narzędzie, ale akurat to mam pod ręką, a dla napisania 2 postów
    > miesięcznie nie chce mi się go zmieniać.

    To trzeba to było napisać w odpowiedzi na post Liwiusza...

    Tu pare osób pisze przez te googlowa proteze i wiem ze maja problem z
    cytowaniem, z zwijaniem wierszy ale akurat problemów z pisaniem przed
    delimiterem nie zauwazyłem.
    Te problemy wynikaja oczywiście z lenistwa bo przeciez to samo co robią
    programy do newsów automatycznie, mozna zrobić recznie skoro wybrało się
    takie narzędzie.