  • 1. Data: 2016-06-06 15:37:34
    Temat: Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Już 8 czerwca senat, oczywiście bez poprawek, uchwali ustawę, która sankcjonuje
    okradanie z własności właścicieli pieniędzy w bankach, tak tak, w ustawie można
    ukraść obywatelowi zarówno poniżej, jak i powyżej 100 tys EUR. Ta sama ustawa zezwala
    również na odłożenie w czasie wypłat z BFG w nieustaloną przyszłość, czyli do czasu
    zwanego nigdy. Dodatkowo ustawa ma jeszcze jeden ciekawy paradoks. Jeśli BFG swoją
    decyzją ustali, że np. Kowalskiemu nie wypłaci nic, to uchwała BFG jest wiążąca,
    nawet jeśli jest wydana niezgodnie z prawem. Bardzo piękna ustawa, a w mediach
    kompletna cisza, dalej liczą ile osób poszło w manifestacji KODu...

    Trzymanie pieniędzy w jakimkolwiek Banku po podpisaniu tej ustawy przez prezydenta
    mija się całkowicie w celem. Naprawdę lepiej i bezpieczniej trzymać w skarpecie,
    złocie, czymkolwiek. Myślę, że szykowany jest globalny reset systemu finansowego i
    będziemy mieli okazję przekonać się o tym z bliska. Jak to będzie wyglądać to
    wystarczy obejrzeć relacje z Wenezueli...

  • 2. Data: 2016-06-06 16:07:29
    Temat: Re: Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/06/2016 10:37 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
> [...]
    > okazję przekonać się o tym z bliska. Jak to będzie wyglądać to
    > wystarczy obejrzeć relacje z Wenezueli...

    A jakiś link do tej ustawy można?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-06-06 16:31:22
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    A proszę Cię bardzo:

    http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=RP
    L&Id=RM-10-103-15

  • 4. Data: 2016-06-06 17:21:09
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/06/2016 11:31 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
    > A proszę Cię bardzo:
    >
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=RP
    L&Id=RM-10-103-15

    Łomatko, 566 stron! O_o

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 5. Data: 2016-06-06 18:12:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    L&Id=RM-10-103-15

    >Łomatko, 566 stron! O_o

    Tylko 320 w wersji koncowej.
    Nowa ustawa lepsza od starej, to musi byc dluzsza.

    Ale wystarczy przeczytac uzasadnienie ... tylo ze ono ma 288 stron :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-06-07 19:27:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator Konfabulatorski" d...@g...co

[...]

    http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/kredyty-we-fran
    kach-niezgodne-z-prawem_847794.html

    Raport: kredyty we frankach niezgodne z prawem

    Cały mechanizm, za pomocą którego w Polsce udzielane są kredyty
    w obcych walutach można uznać za niezgodny z prawem - wynika
    z raportu przygotowanego przez Rzecznika Finansowego.

    SKOKi poratowano za pomocą BFG, natomiast banki prawdziwe można sobie odpuścić. ;)

    -=-

    Czy są jakieś propozycje obronne?
    (poza skarpetą i złotem?)

    -=-

    BTW rabunków -- może BZWBKKBSg zwróci mi 4 stówki?

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 7. Data: 2016-06-15 15:13:51
    Od: n...@p...pl

    L&Id=RM-10-103-15

    > Łomatko, 566 stron! O_o

    wcześniej czytałem że zmiany implementowane tymi dyrektywami szanują
    depozyty nie przekraczające 100.000 ojro - wyżej ktoś twierdzi że nie

    czy mogę prosić o wskazanie konkretnego artykułu w ustawie, który
    albo wprost albo pośrednio pozwala na rachunek depozytu < 100.000 euro?

  • 8. Data: 2016-06-15 15:24:16
    Od: n...@p...pl

    pisząc

    > czy mogę prosić o wskazanie konkretnego artykułu w ustawie, który
    > albo wprost albo pośrednio pozwala na rachunek depozytu < 100.000 euro?

    miałem oczywiście na myśli NIE "rachunek", ale _rabunek_ depozytu

  • 9. Data: 2016-06-16 14:54:12
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Nie wiem czy życzysz sobie dłuższy wywód czy krótszy.

    W procesie przymusowej restrukturyzacji, długi banku będą pokrywane w kolejności:

    1. całkowite umorzenie kapitału akcyjnego,
    2. całkowite umorzenie dodatkowego kapitału pierwszej kategorii oraz kapitału drugiej
    kategorii,
    3. ewentualna zamiana niektórych zobowiązań banku na jego kapitał, czytaj Twoje
    pieniądze w banku.

    Teraz tak, po przejściu przez punkty 1 i 2, w teorii zabrać można tylko te
    niechronione depozyty powyżej 100 tys EUR. Mówi o tym rozdział 7 ustawy. W praktyce
    jednak wprowadzono taki niepozorny zapis w art. 105 ust. 3, że BFG mając za zadanie
    zachować ciągłość działania banku, ma prawo wydać niezgodną z prawem decyzję o
    zagrabieniu dowolnych kwot należących do klientów. Ta decyzja jest natychmiastowo
    wykonalna, jest wykonywana nawet w trakcie zaskarżenia i po pomyślnym dla skarżącego
    wyroku (!) również. O ile uratuje to Twoimi pieniędzmi bank to może się skarżyć gdzie
    chcesz i jak chcesz. W ustawie nie istnieje też żaden pewny termin wypłaty środków,
    wystarczy prosta analiza zapisów chociażby art. 15 ust. 3, ale bardzo fajny jest też
    ust. 5.

  • 10. Data: 2016-06-16 17:16:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator Konfabulatorski napisał(a) :
    > Nie wiem czy życzysz sobie dłuższy wywód czy krótszy.

    Ale że jak? Dyskutujesz z samym sobą? Nie mam innych dyskutantów w
    tym wątku, oprócz J.F. i Leszka. A w Twojej podgałęzi odpowiadasz
    tylko sam sobie.
    Może to być Tomasz Ch, z niewiadomego powodu niewpuszczany na serwer
    news Atmana, lub jakiś chwast, którego filtruję.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1