  • 1. Data: 2010-02-11 12:38:35
    Temat: Lider bezchipowości - Polbank?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak tylko informacyjnie, bo czasami jest na grupie pytanie.
    Wczoraj widziałem nową kk MC z Polbanku, bez chipa, data ważności 02/2013.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-02-11 12:49:42
    Temat: Re: Lider bezchipowości - Polbank?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:38:35 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Tak tylko informacyjnie, bo czasami jest na grupie pytanie.
    > Wczoraj widziałem nową kk MC z Polbanku, bez chipa, data ważności 02/2013.

    Nowa karta do ROR wydana tydzień temu (nie pamiętam daty ważności) też bez
    czipa.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-02-11 13:07:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 13:49:42 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Nowa karta do ROR wydana tydzień temu (nie pamiętam daty ważności) też
    > bez czipa.

    Na stronie jest ankieta dla klientów, w której dużo miejsca poświęca się
    internetowi, bezpieczeństwu itd. -- można się poskarżyć ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2010-02-11 13:10:02
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 11 Lut, 14:07, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Na stronie jest ankieta dla klientów, w której dużo miejsca poświęca się
    > internetowi, bezpieczeństwu itd. -- można się poskarżyć ;-)

> [...]

    Jak dla mnie super sprawa bo chip to raczej zabezpieczenie dla banku,
    nie klienta(0 szanse na reklamacje transakcji zatwierdzonej pinem).
    Czasami jednak sprawia to problemy(ostatnio nie moglem zaplacic karta
    polbanku w mac donaldzie w londynie).

  • 5. Data: 2010-02-11 13:19:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Lut, 14:10, fiki <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > nie klienta(0 szanse na reklamacje transakcji zatwierdzonej pinem).
    > Czasami jednak sprawia to problemy(ostatnio nie moglem zaplacic karta

    Mogliby wprowadzić transakcje bezstykowe do swoich kart, ale _bez_
    wprowadzania chipa stykowego.
    Choćby tak jak Polbank-Era - karta bezstykowa jest oddzielną kartą.
    Można nawet dodawać do niej dodatkowe bajery jako opcje - zależnie od
    tego czego chce klient - w postaci wyłączników itp ;), zmniejszyć
    wielkość.

  • 6. Data: 2010-02-11 13:19:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 13:07:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Na stronie jest ankieta dla klientów, w której dużo miejsca poświęca się
    > internetowi, bezpieczeństwu itd. -- można się poskarżyć ;-)

    Ja się niedługo poskarżę na obsługę. W listopadzie naliczyli mi opłatę za
    serwis sms (który nigdy nie działał - niby 3 miesiące gratis) do MC, po
    jednej poczcie wewnętrznej rozpatrzono reklamację i 6,50 zostało oddane +
    wysłali zwykła pocztą list z przeprosinami. Teraz to samo mam dla VISA i
    każą mi dzwonić i wyłaczać usługę (która pomimo pobrania opłaty nie działa)
    a o zwrocie opłaty taktycznie milczą już do 3 maili. Poprosiłem albo o
    uznanie/lub przyjęcie reklamacji (ciągle nie nadali numeru sprawie) albo o
    oficjalną odmowę jej przyjęcia. Ciekawe co odpiszą.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-02-11 13:44:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]

    Można nawet dodawać do niej dodatkowe bajery jako opcje - zależnie od
    tego czego chce klient - w postaci wyłączników itp ;), zmniejszyć

    Nie prowokuj dyskusji o (pseudo) "bezpieczeństwie" bezstykówek, już napisano
    tony.

  • 8. Data: 2010-02-11 16:05:01
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 11 Lut, 14:10, fiki <b...@g...com> wrote:

    > (0 szanse na reklamacje transakcji zatwierdzonej pinem).

    Wiesz z własnego doświadczenia, czy znasz kogoś kto był w takiej
    sytuacji? Pytam z ciekawości, bo wszyscy rozważają teoretycznie te
    zerowe szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, a nie spotkałem
    jeszcze osoby, która przetestowałaby to praktycznie - złożyła
    reklamację i odrzucili.

  • 9. Data: 2010-02-11 16:36:04
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 11 Lut, 17:05, "m1ch4l.j" <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > zerowe szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, a nie spotkałem
    > jeszcze osoby, która przetestowałaby to praktycznie - złożyła

    np z regulaminu kart mbanku:
    "Wszelkie transakcje dokonane z u$yciem PIN traktowane sa przez mBank
    jako transakcje
    dokonane przez U$ytkownika karty."
    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_wy
    dawania_i_uzywania_kart_kredytowych_w_mBanku_10.11.0
    8.pdf

  • 10. Data: 2010-02-11 16:45:39
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 11 Lut, 17:36, fiki <b...@g...com> wrote:

    > np z regulaminu kart mbanku:
    > "Wszelkie transakcje dokonane z u$yciem PIN traktowane sa przez mBank
> [...]

    No właśnie, regulamin to teoria. Mnie ciekawi jaka jest praktyka.