eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLider bezchipowości - Polbank? › Re: Lider bezchipowości - Polbank?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lider bezchipowości - Polbank?
    Date: Thu, 11 Feb 2010 14:19:58 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <3b3qqrmub22d$.dlg@kojer.kojer>
    References: <hl0tob$71$7@inews.gazeta.pl> <n9zetbvlegx1$.dlg@kojer.kojer>
    <p...@l...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.76.147.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265894399 7045 213.76.147.10 (11 Feb 2010 13:19:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 13:19:59 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 100210-0, 2010-02-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518009
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 13:07:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    >>> Tak tylko informacyjnie, bo czasami jest na grupie pytanie. Wczoraj
    >>> widziałem nową kk MC z Polbanku, bez chipa, data ważności 02/2013.
    >> Nowa karta do ROR wydana tydzień temu (nie pamiętam daty ważności) też
    >> bez czipa.
    > Na stronie jest ankieta dla klientów, w której dużo miejsca poświęca się
    > internetowi, bezpieczeństwu itd. -- można się poskarżyć ;-)

    Ja się niedługo poskarżę na obsługę. W listopadzie naliczyli mi opłatę za
    serwis sms (który nigdy nie działał - niby 3 miesiące gratis) do MC, po
    jednej poczcie wewnętrznej rozpatrzono reklamację i 6,50 zostało oddane +
    wysłali zwykła pocztą list z przeprosinami. Teraz to samo mam dla VISA i
    każą mi dzwonić i wyłaczać usługę (która pomimo pobrania opłaty nie działa)
    a o zwrocie opłaty taktycznie milczą już do 3 maili. Poprosiłem albo o
    uznanie/lub przyjęcie reklamacji (ciągle nie nadali numeru sprawie) albo o
    oficjalną odmowę jej przyjęcia. Ciekawe co odpiszą.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1