  • 1. Data: 2010-02-10 13:02:50
    Temat: Nowe ekonto wyjątkowe BOSbank
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Nikt nie wspominał o nowym koncie bosbanku a wyglada na to maja lepsza
    oferte od mbanku
    (nie mowie naturalnie o tym rekamowanym koncie)

    Atuty E-KONTA WYJĄTKOWEGO

    * 0 zł za prowadzenie Konta
    * 0 zł za wypłaty gotówki kartą debetową Maestro w całym kraju ze
    wszystkich bankomatów BOŚ S.A. oraz sieci Euronet
    * 0 zł za przelewy krajowe i zlecenia stałe realizowane przez Internet
    * 0 zł za realizację poleceń zapłaty
    * 0 zł za dostęp do usług bankowości elektronicznej oraz za autoryzację
    (podpisywanie) zleceń kodem SMS
    * 0 zł za przyznanie limitu debetowego
    * 0 zł za kartę debetową Maestro dla posiadacza i współposiadacza
    rachunku
    * 0 zł za kartę kredytową Visa Classic dla posiadacza/współposiadacza
    rachunku w pierwszym roku posiadania rachunku
    * możliwość otrzymywania tygodniowych analiz dotyczących rynku
    kapitałowego i finansowego Domu Maklerskiego BOŚ S.A.
    * korzystnie oprocentowany limit debetowy
    * dostęp do innych atrakcyjnych produktów finansowych Banku

    + wyciag papierowy gratis
    + wplaty i wyplaty w oddziale gratis

    system internetowy taki jak w toyota bank

    najwazniejze ze daja firmowa teczke do umowy :-) i nawet kurier przychodzi o
    umowionej porze.

    P.

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2010-02-10 13:58:35
    Temat: Re: Nowe ekonto wyjątkowe BOSbank
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > system internetowy taki jak w toyota bank
    >
    > najwazniejze ze daja firmowa teczke do umowy :-) i nawet kurier przychodzi

    Zapomiałeś napisać, że wymagają regularnych wpłat min. 1000 PLN / mies.

    k.

  • 3. Data: 2010-02-10 14:03:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote in message

    > Zapomiałeś napisać, że wymagają regularnych wpłat min. 1000 PLN / mies.

    a jak nie to co ? zamkna i juz.

  • 4. Data: 2010-02-10 19:29:37
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-02-10 14:02, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > Nikt nie wspominał o nowym koncie bosbanku a wyglada na to maja lepsza
    > oferte od mbanku
    > (nie mowie naturalnie o tym rekamowanym koncie)

    tu sobie poczytaj

    http://www.mieszkancy-grafitowej.pl/viewforum.php?f=
    2

    nadal zainteresowany oferta bos?

  • 5. Data: 2010-02-11 08:23:01
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    cos wrote:

    > tu sobie poczytaj
    >
    > http://www.mieszkancy-grafitowej.pl/viewforum.php?f=
    2

    > nadal zainteresowany oferta bos?

    jak sie nie czyta umow (nie tylko z bankami), to takie sa efekty.
    w polskim "biznesie" jest tak od dawna, ze polak, polaka wydyma.
    ot taka nasza narodowa specjalnosc...

  • 6. Data: 2010-02-11 08:27:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > jak sie nie czyta umow (nie tylko z bankami), to takie sa efekty.
    > w polskim "biznesie" jest tak od dawna, ze polak, polaka wydyma.
    > ot taka nasza narodowa specjalnosc...

    To nie tak.
    Zwykły szary obywatel nawet jak 5 razy przeczyta umowe to jej nie zrozumie.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-11 09:11:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    kris wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > To nie tak.
    > Zwykły szary obywatel nawet jak 5 razy przeczyta umowe to jej
    > nie zrozumie.

    jak sie nie rozumie i podpisuje, to tylko rece opadaja.
    kilka porad prawnych nt. umow, to nie majatek, a moglo cala
    ta wioske elitarnych domkow uratowac juz na starcie.

    dwa ostatnie akapity mowia wszystko.
    http://www.mieszkancy-grafitowej.pl/viewtopic.php?t=
    19

  • 8. Data: 2010-02-11 10:51:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kilka porad prawnych nt. umow, to nie majatek, a moglo cala
    > ta wioske elitarnych domkow uratowac juz na starcie.

    Nie wiem co Tobie mówią dwa ostatnie akapity. Klienci byli w praktyce
    bezbronni i tyle. To że ten przekręt został dokonany w porozumieniu z
    pracownikami BOSia nie powinno budzić wątpliwości. Niemniej jednak jest
    także oczywiste, że jeśli zrobili to ludzie inteligentni, nie da się tego
    udowodnić.

  • 9. Data: 2010-02-11 13:21:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "cos" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tu sobie poczytaj
    >
    > http://www.mieszkancy-grafitowej.pl/viewforum.php?f=
    2

    > nadal zainteresowany oferta bos?

    co to ma do konta osobistego ?
    Eurobank - konto osobiste - tez oeniasz na podstawie telefonow do dluznikow
    ?

    P.

  • 10. Data: 2010-02-11 13:31:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hl109e$755$...@i...gazeta.pl...

    > co to ma do konta osobistego ?
    > Eurobank - konto osobiste - tez oeniasz na podstawie telefonow do
    > dluznikow ?

    Takie poboczne informacje warto także brać pod uwagę. Różnice pomiędzy
    ofertami banków mogą być symboliczne i w takim przypadku spokojnie mogą
    decydować właśnie informacje poboczne. W końcu podmioty o ograniczonym
    stopniu szeroko pojmowanej uczciwości warto eliminować albo przynajmniej
    próbować ograniczać skalę ich działalności, bo nigdy nie wiadomo kiedy w
    przyszłości się na nie możemy natknąć, o ile nie zostaną wyeliminowane z
    rynku w porę.