eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŁaskawy MultiBank › Re: Łaskawy MultiBank
  • Data: 2003-12-10 16:51:43
    Temat: Re: Łaskawy MultiBank
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> A wiesz skąd się tacy biorą? Z partactwa instytucji.
    >
    > Albo z bledow wlasnych klienta ktory czegos "nie do",
    > tzn. nie doczytal, nie dopelnil, itd. - a potem ma do
    > banku pretensje zamiast do siebie.

    Nie będę się powtarzał - zajrzyj do archiwum
    http://tinyurl.com/ym1y

    Ciąg dalszy: na konto nie wpłynęła mi należność za rozliczenie zamkniętego
    rachunku w Multibanku. Dzięki Bogu mamy grudzień. Ile jeszcze będę musiał
    się z nimi użerać? To chyba wie tylko dobry Pan Bóg i dyrektor Dylewski.

    > Widzisz, problem w tym ze 100% moich kontaktow z MultiBankiem
    > skonczylo sie jak na razie sukcesem, zaczynajac od przeniesienia
    > linii z jednego z "molochow", a na drobiazgach typu wymiana kart
    > czy podpisanie umowy ich dotyczacej (ze wzgledu na lepsza ochrone)
    > skonczywszy.

    To nie jest problem. To jest wielki sukces :)

    > I ani razu nie mialem powodu do niezadowolenia

    Gratuluję. I przypominam, że to działa w drugą stronę: to że jesteś dobrze
    traktowany, nie oznacza że jest to regułą.

    > Patrz wyzej, nie zaobserwowalem ani razu omawianego balaganu
    > ani olewactwa. Ale moze dlatego ze dokladnie wiem czego chce
    > i postepuje zgodnie z procedurami.

    A może nie.
    Jeśli się mylę - wskaż proszę palcem, w którym miejscu moje pretensje są
    bezzasadne.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1