  • Data: 2003-12-10 17:14:29
    Temat: Re: Łaskawy MultiBank
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:br7iuq$bvl$1@mamut.aster.pl,
    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> typed:

    > Nie będę się powtarzał - zajrzyj do archiwum
    > http://tinyurl.com/ym1y

    Przeczytalem. I niestety uwazam to za kolejny przypadek
    "nie do*". Byc moze wprowadzono Cie w blad ale *rownie*
    *dobrze* nie mogles nie doczytacs materialow, drukow
    ktore podpisales itd. To wiesz tylko Ty oraz pracownik
    ktory Cie obslugiwal - a i trzeba wziasc poprawke na to
    ze odbior tych samych zdarzen obiektywnych przez rozne
    osoby moze byc rozny.

    Numer telefonow do swojej placowki oraz do konkretnych
    osob (wizytowki) w tejze placowce (CUFie) uzyskalem bez
    problemow w .. placowce.

    Z tego co mi wiadomo multilinia nie dysponuje numerami
    do CUFow.

    I slusznie, bo po to jest multilinia zeby telefonicznie
    obslugiwac klientow - gdyby podawano telefony do CUFow
    to personel tam pracujacy nie mialby czasu na normalna
    obsluge klientow tam przychodzacych.

    > Ciąg dalszy: na konto nie wpłynęła mi należność za rozliczenie
    > zamkniętego rachunku w Multibanku. Dzięki Bogu mamy grudzień.
    > Ile jeszcze będę musiał się z nimi użerać? To chyba wie tylko
    > dobry Pan Bóg i dyrektor Dylewski.

    A ty nie mogles "resztowki" z konta wybrac zostawiajac kwote
    potrzebna na oplaty - co mozna bez problemow wyliczyc .. ehh

    > To nie jest problem. To jest wielki sukces :)

    Problem dla Ciebie, bo nie pasuje do stawianej tezy ze ten
    bank zle dziala.

    > Gratuluję. I przypominam, że to działa w drugą stronę: to że
    > jesteś dobrze traktowany, nie oznacza że jest to regułą.

    Tak samo jak i Twoj przypadek nie oznacza ze kazdy jest zle
    traktowany.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.