  • 1. Data: 2003-03-19 19:08:52
    Temat: Lamerskie pytanie o wyplaty z bankomatow
    Od: k...@e...it (krzysztof)

    Witam wszystkich i prosze o odpowiedz na nastepujace zagadnienie,
    przepraszam za trywialnosc:

    istnieja karty ktore umozliwiaja wyplaty bez ograniczen, ale jak to wyglada
    praktycznie, gdybym chcial wyciagnac np. 2000 zl na raz? Nie wlaczy sie
    zaden alarm ani kamera polaczona z najblizsza jednostka antyterrorystyczna?
    ;-) I jakich nominalow moge sie spodziewac, mam nadzieje ze nie po 10 zl?
    Pozdrawiam

    Marcin

    Sponsor:
    Prova la Pasta di Gragnano, la prima al mondo: gustosa e massimo rendimento.
    Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid=984&d=19
    -3

  • 2. Data: 2003-03-19 21:42:50
    Temat: Re: Lamerskie pytanie o wyplaty z bankomatow
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    krzysztof wrote:
> [...]
    > wyglada praktycznie, gdybym chcial wyciagnac np. 2000 zl na raz? Nie
    > wlaczy sie zaden alarm ani kamera polaczona z najblizsza jednostka

    Nie wlaczy sie. Kase raczej wybierzesz. Maksymalna kwota wypłaty zależy
    od bankomatu. Max to okolo 3000 zł

    ;-) I jakich nominalow moge sie spodziewac, mam
    > nadzieje ze nie po 10 zl?

    To tez zalezy od bankomatu. Kiedys chcialem wyplacic kilka tysiecy
    zlotych, a w bankomacie byly same 20-tki. W kilku podejsciach dalo sie
    wybrac.

    MichalL

  • 3. Data: 2003-03-20 07:49:30
    Od: K <krzysp10@nospam_usun.wp.pl>

    Użytkownik MichalL napisał:

    > Nie wlaczy sie. Kase raczej wybierzesz. Maksymalna kwota wypłaty zależy
    > od bankomatu. Max to okolo 3000 zł

    W BPH jest to ograniczenie 25 banknotów (jeśli dobrze pamiętam). Co
    oznacza że jeśli bankomat ma banknoty 200zł to możesz wybrać 5000 zł.
    BTW. jest to ograniczenie max wypłat na jedną kartę dziennie.

> [...]
    >

    > To tez zalezy od bankomatu. Kiedys chcialem wyplacic kilka tysiecy
    > zlotych, a w bankomacie byly same 20-tki. W kilku podejsciach dalo sie

    W BPH wypłacało w najwyższych jakie miało, w Euronecie wypłaca w
    najwyższych - ostatni wdzieli na mniejsze - przykład 400zł -> 3x100 i 2x50

    K.

  • 4. Data: 2003-03-20 09:23:41
    Od: "Asia Stasiak" <a...@w...pl>

    > To tez zalezy od bankomatu. Kiedys chcialem wyplacic kilka tysiecy
    > zlotych, a w bankomacie byly same 20-tki. W kilku podejsciach dalo sie
    > wybrac.

    Z czystej ciekawości tylko pytam. "W kilku podejściach", tzn.:
    1. była jedna operacja a bankomat wyrzucał n razy tyle banknotów ile mógł na
    raz, czy
    2. trzeba było wykonać kilka operacji?

    Pozdrawiam
    Asia

  • 5. Data: 2003-03-20 19:59:19
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Asia Stasiak wrote:

    > Z czystej ciekawości tylko pytam. "W kilku podejściach", tzn.:
    > 1. była jedna operacja a bankomat wyrzucał n razy tyle banknotów ile
    > mógł na raz, czy
    > 2. trzeba było wykonać kilka operacji?

    Odpowiedz 2. Po prostu bankomat pisal, ze nie moze wyplacic danej kwoty
    i juz.
    Mniejsza przechodzila.

    MichalL

  • 6. Data: 2003-03-21 02:35:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    k...@e...it (krzysztof) writes:

> [...]
    > zaden alarm ani kamera polaczona z najblizsza jednostka antyterrorystyczna?

    A z jakiego powodu mialaby sie wlaczyc? Bankomat sluzy do wyciagania
    pieniedzy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2003-03-25 14:12:22
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "krzysztof" <k...@e...it> wrote in message
    k...@e...it...
> [...]
    antyterrorystyczna?
    > ;-) I jakich nominalow moge sie spodziewac, mam nadzieje ze nie po 10 zl?

    Szczelina mieści określoną liczbę banknotów. Jeżeli ma tylko same drobne, to
    wykrzyczy, że maksymalnie może ci wypłacić xxx zł.
    W kilku podejściach wypłacisz ile chcesz.
    ja raz wypłacałem 700 zł w trzech transzach, bo miał tylko
    dziesięciozłotówki.
    Świeżutkie, nowiutkie, z kolejnymi numerami seryjnymi.
    Jak poszedłem z tym do sklepu, to gościu odmówił przyjęcia. :-)

  • 8. Data: 2003-03-25 20:36:41
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak poszedłem z tym do sklepu, to gościu odmówił przyjęcia. :-)

    Trzeba bylo zawolac policje - przeciez musi przyjac. Tylko, ze policja
    moglaby Cie zwinac do wyjasnienia :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )